Gjest tangelise Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Kanskje der du kommer fra - Jeg brukte da alltid Tanga i "gamledager" - kjøpte 6-pack's i slengen. I vår dagligtale heter det STRING uansett hvor stor bit man putter i rompa (hørtes ekkelt ut) Tanga er sånn: i min verden http://www.claiza.com/tanga.jpg string er SÅNN: http://memesbikinisstore.com/images/g%20string%20front%20and%20back.jpg og også sånne: http://www.itek.chalmers.se/chol/pics/nsm2001/14-string.jpg hehehe! http://www.2youandme.no/sh_products.asp?Category=10&SubCategory=18 Det heter da Herre tanga, ikke Herre g-streng! Som Epletre sier så er det tanga når det går inn i rompen! 0 Siter
Gjest sjokkert dame Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Jeg vikarierte som lærer for noe tid tilbake. Jeg ble ganske sjokkert da jeg så en 6 åring lene seg over bordet med stumpen opp. Alle kunne se at hun hadde på seg string truser. Lurer på hva moren(og faren) tenker når hun sender datteren på skolen i string og lave bukser. 0 Siter
Gjest Beths Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Sånn jeg forstår det er g-streng en streng i rumpa. Tanga er streng over hoftene og vanlig ellers, altså vanlig truse som er litt mindre. Hvis du ser i en katalog definerer de det sånn. Vanlig truse heter Truse, uansett om det er tynnt eller tykkt med stoff på sidene. Tanga er sting, bare med litt mer stoff på sidene. 0 Siter
soleil Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Kanskje det blir definert slik i kataolger, men i dagligtalen sier en tanga om underbukser som går inn i rumpen! Dere har litt rett begge to. Man sier ofte tanga om stringtruser i det daglige, men _egentlig_ er tanga en truse med lite stoff på sidene og med stoff bak. En g-streng truse har bare en tråd bak, eventuelt en liten trekant øverst mot rumpesprekken og resten tråd/smalt tøystykke. 0 Siter
Gjest Fuga Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 *LOL*, han var fæl du. Er det gubben *fniser* Han hadde ikke fått lov til å se sånn ut! *hårfobi* 0 Siter
Gjest Fuga Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 http://www.2youandme.no/sh_products.asp?Category=10&SubCategory=18 Det heter da Herre tanga, ikke Herre g-streng! Som Epletre sier så er det tanga når det går inn i rompen! HALLO! rumpa er BAK! 0 Siter
Gjest Fuga Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Jeg vikarierte som lærer for noe tid tilbake. Jeg ble ganske sjokkert da jeg så en 6 åring lene seg over bordet med stumpen opp. Alle kunne se at hun hadde på seg string truser. Lurer på hva moren(og faren) tenker når hun sender datteren på skolen i string og lave bukser. Mulig de ikke vet det! 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Han hadde ikke fått lov til å se sånn ut! *hårfobi* Hadde du sagt ja, hadde jeg blitt skuffet. Jeg ser for meg gubben som en kjekk kar nemlig ) Selv om jeg synes han kverulerer mye. Men det er egentlig jeg flink til også, selv om jeg ikke gjør det så ofte her inne. 0 Siter
Gjest Fuga Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Hadde du sagt ja, hadde jeg blitt skuffet. Jeg ser for meg gubben som en kjekk kar nemlig ) Selv om jeg synes han kverulerer mye. Men det er egentlig jeg flink til også, selv om jeg ikke gjør det så ofte her inne. HAN gjør det mest HER inne, for å si det sånn En hobby skal man jo ha! *S* Det er litt deilig å BLÅSE ut PMS og alskens her inne - men noen ganger skulle man kanskje byttet nick - men blås au, om 100 år er allting glemt - om de ikke sparer på disse gamle DOL-debattene da! hehe Jeg er inhabil, men syns han er kjekk...:-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 HAN gjør det mest HER inne, for å si det sånn En hobby skal man jo ha! *S* Det er litt deilig å BLÅSE ut PMS og alskens her inne - men noen ganger skulle man kanskje byttet nick - men blås au, om 100 år er allting glemt - om de ikke sparer på disse gamle DOL-debattene da! hehe Jeg er inhabil, men syns han er kjekk...:-) Ja, jeg regnet vel egentlig med det. Og så likte jeg at jeg hadde rett i at han er kjekk. Nei, jeg ser ingen hensikt i å skifte nick selv om jeg er sur en dag. Og det hender jo ) 0 Siter
Gjest Fuga Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Ja, jeg regnet vel egentlig med det. Og så likte jeg at jeg hadde rett i at han er kjekk. Nei, jeg ser ingen hensikt i å skifte nick selv om jeg er sur en dag. Og det hender jo ) i DAG er jeg barnslig blid! Nå skal jeg hjem og være det overfor de andre! hehe 0 Siter
Gjest Tangelise Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 HALLO! rumpa er BAK! ???? Sa jeg at rompa var foran eller? Men alle vet jo at dette er "uten rompe"! 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 i DAG er jeg barnslig blid! Nå skal jeg hjem og være det overfor de andre! hehe Ha en hyggelig kveld da ) 0 Siter
Gjest lillebia Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Jeg bruker string fordi de ikke lager strikk-kant på rumpa - ikke fordi de er sexy. Etter utallige anledninger til å se stingtruser på andre damer i gardeoben på SATS vil jeg hevde at string ikke er sexy på andre heller...og det er ikke fordi jeg ikke vet å sette pris på damekropper. 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 La henne prøve en, hun vil sannsynligvis ikke synes den er behagelig. Tipper jeg. Men hun står det kanskje ut for syns skyld, slik jenter gjør når de følger moten. ;-) 0 Siter
Minigullet Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Kanskje det blir definert slik i kataolger, men i dagligtalen sier en tanga om underbukser som går inn i rumpen! Ikke i min dagligtale da :-) Men samme for meg, ville bare påpeke at dette er en feil som har sneket seg inn fordi Tanga likner på det engelske thong, som betyr streng i rumpa. 0 Siter
Gjest Fuga Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 ???? Sa jeg at rompa var foran eller? Men alle vet jo at dette er "uten rompe"! Tro meg - DET har jeg IKKE sett! *grøsser og ser for seg sånne sirkustruser* 0 Siter
Gjest Fuga Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Ha en hyggelig kveld da ) GOD MORGEN! for å ta "den helt ut" :-) hehe er bare innom - skal jobbe i friluft i dag - rart. 0 Siter
Gjest 11-åringer? Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Tror du misforstår - jeg syns IKKE det er ok med g-streng på 11-åringer! Det er for tidlig å begynne med den moten når man er 11, for det gjør noe med fokus på kroppen og selvbildet. Men tanga syns jeg er ok, det er kun en vanlig truse med litt tynnere streng over hoftene. Ville bare påpeke ordforvirring og nei - jeg har ingen 11 åring. Fint! Da misforsto jeg! Jeg synes ikke det er ok, og jeg har barn i den alderen. 0 Siter
nanna Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Jeg syns det er betenkelig at småjenter skal kle seg som små lolitaer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.