Minigullet Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Dere har litt rett begge to. Man sier ofte tanga om stringtruser i det daglige, men _egentlig_ er tanga en truse med lite stoff på sidene og med stoff bak. En g-streng truse har bare en tråd bak, eventuelt en liten trekant øverst mot rumpesprekken og resten tråd/smalt tøystykke. Det var jo det jeg sa! Eller prøvde iallfall...:-) 0 Siter
Gjest forever young Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Jeg syns det er betenkelig at småjenter skal kle seg som små lolitaer. enig i at "det er betenkelig at småjenter skal kle seg som små lolitaer." - OG det er foreldrene som må si NEI. Stakkars små vesener.... 0 Siter
Gjest Fuga Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 En seksåring?? ja? de kler da på seg selv, så vidt jeg vet, før de går på skolen? - Nå bruker jeg tilfeldigvis å stå på badet samtidig, men det er fordi vi reiser sammen. Hun kunne fint ha "lurt" meg med å finne sin søsters String og lurt på seg om det var det hun ville altså. Hun har da i alle fall lurt med seg smykker og sånt - "bare lånt" Men jeg hadde aldri i verden kjøpt til en så liten jente - det vet hun, det er noe annet i 11-12års alderen da de har bryster og det "som verre er" - og ALLE i klassen har string - og det VET jeg, jeg har vært på Østfoldbadet med dem. MEN det som er ille er at de DUSJER med trusa på - de kler aldri av seg for hverandre i gymen! - Det brer om seg i klassene, og det er også noe jeg skal ta opp med skolen. Kvalmt! 0 Siter
nanna Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 ja? de kler da på seg selv, så vidt jeg vet, før de går på skolen? - Nå bruker jeg tilfeldigvis å stå på badet samtidig, men det er fordi vi reiser sammen. Hun kunne fint ha "lurt" meg med å finne sin søsters String og lurt på seg om det var det hun ville altså. Hun har da i alle fall lurt med seg smykker og sånt - "bare lånt" Men jeg hadde aldri i verden kjøpt til en så liten jente - det vet hun, det er noe annet i 11-12års alderen da de har bryster og det "som verre er" - og ALLE i klassen har string - og det VET jeg, jeg har vært på Østfoldbadet med dem. MEN det som er ille er at de DUSJER med trusa på - de kler aldri av seg for hverandre i gymen! - Det brer om seg i klassene, og det er også noe jeg skal ta opp med skolen. Kvalmt! Hvis søsteren har, så kan hun kanskje ha klart å knabbe den, ja. Jeg har en seksåring som er storesøster, og hun kan umulig få tak i stringtruser. Jeg regner med at mine ramler av henne. 0 Siter
Gjest halogen Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Jeg husker da jeg og søstrene mine oppdaget "mini-trusene". Var jo ikke tanga den gangen. Åååhhh det ville vi ha. Men mamma syntes det var "unødvendig og upraktisk". Jeg husker også at vi ville ha litt fine truser, mens hun sverget til de store opp-under-armene-trusene i bomull. Forundrer meg litt over argumentasjonen til mange her, at det er "unødvendig" med string til 11-åringer. Ja, selvsagt er det unødvendig. Akkkurat som "mini-trusene" var det for oss, og tanga. Spørsmålet for meg må heller bli - gjør det noe om de har string-truser? Siden vi snakker om undertøy - som altså er UNDER TØYET - så syns jeg ikke stringtruser gjør jenter til sex-symboler. Da syns jeg personlig at de superkorte skjørtene, de tettsittende buksene, de utringede toppene og ikke minst de korte toppene som lar magen være bar, er mye verre. For det er jo det som syns utenpå. Det er massevis av topper som har trykk på som får meg til å se to ganger, og ikke kjøpe dem i gaver til mine nieser. Sååååhh... dere som er så i mot stringtruser til 11-åringer - er dere også i mot alle andre klær som får jentene til å se voksnere ut, som viser naken hud, og som fremhever kroppen deres? Er bare mager OK på 11-åringer? Er utringede topper OK? Korte skjørt? 0 Siter
Gjest Fuga Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Hvis søsteren har, så kan hun kanskje ha klart å knabbe den, ja. Jeg har en seksåring som er storesøster, og hun kan umulig få tak i stringtruser. Jeg regner med at mine ramler av henne. hehe, - men skal vedde på at hun ser og ønsker seg 0 Siter
nanna Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 hehe, - men skal vedde på at hun ser og ønsker seg Nei, faktisk så syns hun det ser ekkelt ut! Hun mobber meg når hun ser at jeg har det. 0 Siter
Gemini Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Jeg husker da jeg og søstrene mine oppdaget "mini-trusene". Var jo ikke tanga den gangen. Åååhhh det ville vi ha. Men mamma syntes det var "unødvendig og upraktisk". Jeg husker også at vi ville ha litt fine truser, mens hun sverget til de store opp-under-armene-trusene i bomull. Forundrer meg litt over argumentasjonen til mange her, at det er "unødvendig" med string til 11-åringer. Ja, selvsagt er det unødvendig. Akkkurat som "mini-trusene" var det for oss, og tanga. Spørsmålet for meg må heller bli - gjør det noe om de har string-truser? Siden vi snakker om undertøy - som altså er UNDER TØYET - så syns jeg ikke stringtruser gjør jenter til sex-symboler. Da syns jeg personlig at de superkorte skjørtene, de tettsittende buksene, de utringede toppene og ikke minst de korte toppene som lar magen være bar, er mye verre. For det er jo det som syns utenpå. Det er massevis av topper som har trykk på som får meg til å se to ganger, og ikke kjøpe dem i gaver til mine nieser. Sååååhh... dere som er så i mot stringtruser til 11-åringer - er dere også i mot alle andre klær som får jentene til å se voksnere ut, som viser naken hud, og som fremhever kroppen deres? Er bare mager OK på 11-åringer? Er utringede topper OK? Korte skjørt? Argumentet mot at undertøy ikke synes faller jo fort bort, i og med at de jo er i garderoben ifbm. gym på skolen. Men selvsagt er det _flere_ som ser øvrig påkledning. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.