Gjest Håper noen vet! Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Heisann alle sammen! Dette er sikkert i feil forum men men! Er forumet "Legemidler" stengt??? Uansett det jeg lurer på er om noen har kjennskap til denne medisinen(Nobligan)? Blir man "ruset" av å ta disse tabelettene? Hva brukes de mot,jeg vet det er smertestillende men hvor sterke smerter er det for? Kan man bli avhengi av de? Og hvlike bivirkninger har den? Har lest litt i felleskatalogen men vil gjerne høre fra noen som har prøvd den eller har erfaring fra den! Er mest redd for nyrer,lever og avhengihet. Hvis du vet noe om den så blir jeg veldig glad for svar! 0 Siter
Gjest what the... Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Prøv og søke her på dol.Står masse om nobligan her.) 0 Siter
Mistera Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Prøv og søke her på dol.Står masse om nobligan her.) Når jeg tenker etter er det eneste jeg husker fra den gangen jeg tok nobligan at jeg fikk sinnsykt vondt i magen.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.