Gå til innhold

Ungkaren på mandag

Anbefalte innlegg

Gjest trixus
Skrevet

Noen som så episoden på mandag? Hvem gikk videre?

Fortsetter under...

Skrevet

Vil du vite hvem som "vinner" ungkaren:)

Kan godt si det!

Men Maria gikk ut!!!

Har nå vært inne på sidene til abc og sett på den "nye" ungkaren.... like sleip som de to første, like "glatt" og MEGET amerikanskloock som amerikanske jenter smelter for!!! URK

Gjest halina
Skrevet

Kelly Jo og Estella.

Det var Mary som gikk ut.

Gjest halina
Skrevet

Kan godt si det!

Men Maria gikk ut!!!

Har nå vært inne på sidene til abc og sett på den "nye" ungkaren.... like sleip som de to første, like "glatt" og MEGET amerikanskloock som amerikanske jenter smelter for!!! URK

Si det! Si det! Jeg holder en knapp på Kelly Jo!

Si det før jeg sprekker! :-)

Gjest trixus
Skrevet

Kan godt si det!

Men Maria gikk ut!!!

Ja, jeg vil vite!

Skrevet

Si det! Si det! Jeg holder en knapp på Kelly Jo!

Si det før jeg sprekker! :-)

Han velger *hvisker* Hun mørkeste av dem....

Annonse

Gjest halina
Skrevet

Han velger *hvisker* Hun mørkeste av dem....

Uffda! Jeg som ikke likte henne en gang... Vet du noe om hvordan det gikk i ettertid? Er de sammen fortsatt?

Skrevet

Uffda! Jeg som ikke likte henne en gang... Vet du noe om hvordan det gikk i ettertid? Er de sammen fortsatt?

Alt var tatt bort på sidene til abc...

http://www.abc.com

Der kan du se hvem som er den nye/nesten gamle unkarskvinnen også:)

Men Bob sto det ikke noe om, som jeg kunne se.

så jeg vet ikke:(

Lurer på om hun har hatt en facial... om du skjønner

Gjest what the...
Skrevet

Kan godt si det!

Men Maria gikk ut!!!

Vil du vite hvem som vinner Paradise Hotel?

Det vet jeg!:o)

Gjest javeldå
Skrevet

Forholdet varte bare en liten stund (uker ?) husker ikke. De var på forskjellig ståsted i livet.... noe sånn.

Gjest millit
Skrevet

Alt var tatt bort på sidene til abc...

http://www.abc.com

Der kan du se hvem som er den nye/nesten gamle unkarskvinnen også:)

Men Bob sto det ikke noe om, som jeg kunne se.

så jeg vet ikke:(

Lurer på om hun har hatt en facial... om du skjønner

Han derre Bob, hva synes dere egentlig om ham? Selv syns jeg han virker slesk. Likte han bedre da han var med som ungakr hos Ungkarskvinnen Trista.

Ufattelig kast og bruk av jenter det programmet der. Har vi ikke snart fått nok anv ungkaren og ungakrskvinnen? begynner bli litt lei faktisk...

Gjest millit
Skrevet

Forholdet varte bare en liten stund (uker ?) husker ikke. De var på forskjellig ståsted i livet.... noe sånn.

Er det ikke typisk? De eneste som har holdt sammen etter slike programmer er Trista og Ryan. Sier vel litt om at kvinner har bedre dømmekraft? ;-)

Tilogmed han norske dusten klarte ikke holde på svenska si. Hadde han derimot valgt Katrine som ble nr 2, så hadde de kanskje holdt sammen.

Mon tro om han klarre holde på den damen han er sammen med nå, Ida eller noe...

serendipity
Skrevet

Han derre Bob, hva synes dere egentlig om ham? Selv syns jeg han virker slesk. Likte han bedre da han var med som ungakr hos Ungkarskvinnen Trista.

Ufattelig kast og bruk av jenter det programmet der. Har vi ikke snart fått nok anv ungkaren og ungakrskvinnen? begynner bli litt lei faktisk...

jeg også.. Og det skal litt til ;-) Bob finnes hverken kjekk eller sjarmerende.

Annonse

Gjest javeldå
Skrevet

Fatter ikke at de blir forelska i ham hele gjengen av pene jenter. Sånne jenter må vel kunne velge gutter på øverste hylle, skulle en tro. Han er jo ingenting å se på !!!

Gjest trrrish
Skrevet

jeg også.. Og det skal litt til ;-) Bob finnes hverken kjekk eller sjarmerende.

jeg synes han er råkjekk.....

Gjest halina
Skrevet

Jeg syns kanskje ikke han er så kjekk, men sjarmerende er han! Men - jeg likte bedre det jeg så av ham i ungkarskvinnen, enn det vi ser nå. For nå har det visst nesten gått til hodet på ham at en haug med vakre kvinner kjemper om ham.

serendipity
Skrevet

Ja ja, godt vi har forskjellig smak. Ville ikke likt å fått konkurranse om samboeren min ;-) Men han som var på Millionæren (han amerikanske) HAN var rå han :-) he he..

Skrevet

Ja ja, godt vi har forskjellig smak. Ville ikke likt å fått konkurranse om samboeren min ;-) Men han som var på Millionæren (han amerikanske) HAN var rå han :-) he he..

Han var en lekkerbisk....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...