Gå til innhold

Ungkaren på mandag

Anbefalte innlegg

Gjest halina
Skrevet

Jepp.. :-)

Nnnnjjjaaaa... Litt,kanskje? Men favoritten min var nå egentlig han Andrew Firestone! Både utseendet og personligheten. :-)

Fortsetter under...

serendipity
Skrevet

Nnnnjjjaaaa... Litt,kanskje? Men favoritten min var nå egentlig han Andrew Firestone! Både utseendet og personligheten. :-)

Men han var i Ungkaren var han ikke?? Sånn utseendemessig så syntes jeg at Ryan (til Trista) er super kjekk og sjarmerende. Men litt for "pusete" for meg kanskje.. Med dikt og sånt :-)

Gjest halina
Skrevet

Men han var i Ungkaren var han ikke?? Sånn utseendemessig så syntes jeg at Ryan (til Trista) er super kjekk og sjarmerende. Men litt for "pusete" for meg kanskje.. Med dikt og sånt :-)

Andrew var vel i Ungkaren 3, tror jeg. Han Ryan blir for pusete for meg også. Dikt og sånt... Ikke helt min stil. Men sjarmerende og kjekk, ja.

Men Andrew... hele væremåten hans.... *sukk*

Nei, nå får jeg slutte å sikle, jeg er jo gift! :-)

serendipity
Skrevet

Andrew var vel i Ungkaren 3, tror jeg. Han Ryan blir for pusete for meg også. Dikt og sånt... Ikke helt min stil. Men sjarmerende og kjekk, ja.

Men Andrew... hele væremåten hans.... *sukk*

Nei, nå får jeg slutte å sikle, jeg er jo gift! :-)

He he... Så lenge du skjerper Appetitten ute, og "spiser" hjemmer er det vel greit ;-)

Skrevet

Er det ikke typisk? De eneste som har holdt sammen etter slike programmer er Trista og Ryan. Sier vel litt om at kvinner har bedre dømmekraft? ;-)

Tilogmed han norske dusten klarte ikke holde på svenska si. Hadde han derimot valgt Katrine som ble nr 2, så hadde de kanskje holdt sammen.

Mon tro om han klarre holde på den damen han er sammen med nå, Ida eller noe...

Det med dømmekraft har jeg tenkt på også! :-) Ikke slik at jeg tror kvinner generelt er flinkere til å velge partner nødvendigvis, men at de tydeligvis har vært det i dette ungkars-konseptet.

Ikke for det - det er jo ikke SÅ innmari mange det gjelder, så det ville neppe blitt godkjent som forskningsmateriale! :-) Men kanskje mennene lettere blir "distrahert" av settingen, og derfor lettere tenker med "feil" hode? I det virkelige liv får de jo litt bedre tid på seg til å sortere ut hvilket hode som har tatt seg av tenkingen... *S*

Skrevet

Vil du vite hvem som vinner Paradise Hotel?

Det vet jeg!:o)

Kan de vinne noe der da... jeg har ikke fulgt med det sjønner du:(

og er det ikke der man kan ta inn publikun?

Annonse

Gjest what the...
Skrevet

Kan de vinne noe der da... jeg har ikke fulgt med det sjønner du:(

og er det ikke der man kan ta inn publikun?

Man tar inn en ny hver gang noen går ut.Tror ikke det er fra publikum direkte men noen som har meldt seg på.De blir plukket ut med publikum til stede.Men h*n som vinner er iallefall med nå;o)

Har sett bare det første og det som gikk nå lørdag så jeg vet ikke så mye jeg heller.:o)

Skrevet

Er det ikke typisk? De eneste som har holdt sammen etter slike programmer er Trista og Ryan. Sier vel litt om at kvinner har bedre dømmekraft? ;-)

Tilogmed han norske dusten klarte ikke holde på svenska si. Hadde han derimot valgt Katrine som ble nr 2, så hadde de kanskje holdt sammen.

Mon tro om han klarre holde på den damen han er sammen med nå, Ida eller noe...

Åssen kunne de det, Max var jo allerede forelsket i en annen når han gikk til programmet.... hun han er sammen med idag!!!

Gjest mor i juni
Skrevet

Fatter ikke at de blir forelska i ham hele gjengen av pene jenter. Sånne jenter må vel kunne velge gutter på øverste hylle, skulle en tro. Han er jo ingenting å se på !!!

Dette er vel stort sett jenter som falt for ham gjennom Ungkarskvinnen.

Men det var mange som forelsket seg i den første også, som ingen av dem hadde sett før. Forelskelsen får nok vel så mye et konkurranse-preg. Som ei jente sa i denne runden; "JEG skal vinne rosen, ringen og mannen". Mannen kom sist på den listen, gitt... :-)

Gjest mor i juni
Skrevet

Ja ja, godt vi har forskjellig smak. Ville ikke likt å fått konkurranse om samboeren min ;-) Men han som var på Millionæren (han amerikanske) HAN var rå han :-) he he..

Men han hadde så flatt bakhode...?! :-}

*dukker med tanke på mollis retrett fra DOL*

Skrevet

Han derre Bob, hva synes dere egentlig om ham? Selv syns jeg han virker slesk. Likte han bedre da han var med som ungakr hos Ungkarskvinnen Trista.

Ufattelig kast og bruk av jenter det programmet der. Har vi ikke snart fått nok anv ungkaren og ungakrskvinnen? begynner bli litt lei faktisk...

Helt enig med deg i at Bob har tapt seg!! Jeg likte han veldig godt etter å ha sett litt av ham i Trista-runden. Men med sitt helt eget show.... usj! Hvor ble sjarmen av????

Skrevet

Fra et annet nettsted:

The 4th "bachelor" Bob Guiney didn’t find true love on the show, but has reportedly found love with soap star, Rebecca Budig.

Buzzle Staff Editor, 1/28/2004 6:48:00 PM

Budig stars as "Greenlee" on the soap All My Children, and the two reportedly met when Budig hosted "Bachelor XYZ," a "Bachelor" wrap-up show on ABC Family. They have been spotted on numerous occasions together looking very cozy and both have admitted to the relationship. Budig says, "I’m seeing him, and I couldn’t be happier." When the divorced Bob appeared on The Bachelorette vying for Trista Rehn’s affections, he was cute, charming, and funny. That charm didn’t carry over to his run on The Bachelor, where he came across as shallow and annoying. He ended up giving a promise ring to Estella Gardinier and breaking her heart a few short weeks later. Guiney, 32, reportedly dumped Gardinier over the phone just days after Trista Rehn and Ryan Sutter’s wedding, where he reportedly flirted with every woman at the wedding except Gardinier. Ouch! Gardinier, 28, has been very vocal about her bitterness, stating, "Thanks to him, I probably won’t date for the rest of my life. I think I’m becoming a nun!" Guiney blames himself for the break-up, in part for spending too much time promoting his book and solo CD 3Sides. He is set to begin touring in late February, so his schedule remains pretty hectic. No doubt Gardinier is left wondering why he couldn’t seem to fit her into his busy schedule, yet he has found time to romance Budig.

Gjest snuufs
Skrevet

Åssen kunne de det, Max var jo allerede forelsket i en annen når han gikk til programmet.... hun han er sammen med idag!!!

Hvordan vet du at han var forelsket i en annen da han ble med i programme`? det virker jo helt fjernt, da! Hva er da poenget å bli med i et slikt program? tror du ikke du har tatt feil...eller?

Annonse

Skrevet

Hvordan vet du at han var forelsket i en annen da han ble med i programme`? det virker jo helt fjernt, da! Hva er da poenget å bli med i et slikt program? tror du ikke du har tatt feil...eller?

De har innrømt at de møttes før programsereien var innspillt...

serendipity
Skrevet

Men han hadde så flatt bakhode...?! :-}

*dukker med tanke på mollis retrett fra DOL*

Næsj! Det hadde han vel ikke :-)

serendipity
Skrevet

Hm, kanskje ikke sammenlignet med asiateren til venstre på bildet hverfall.. :-)

Uansett har han (Evan) sikkert masse kvaliteter som kan veie opp for det. *s*

He he :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...