Gå til innhold

Lystette rullegardiner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor får jeg kjøpt lystette rullegardiner, av GOD kvalitet? Har flere ganger opplevd at fjæra som ruller opp gardina, fort blir slapp/gåen...

Fortsetter under...

Skrevet

De har noen på IKEA som man drar opp og ned i en snor - altså de "spretter" ikke opp som vanlige rullgardiner. De er FINE! Vi bruker dem på kontoret - så ingen kan stå på utsiden og se at vi er DOLERE! :)

Gjest malun
Skrevet

Mørkeblå Ikea-gardiner brukes her i huset på tre soveromsvinduer, og det fungerer utmerket, både mht

lystetthet og rullemekanisme.

Det er nok de samme rullgardinene fra Ikea som Fuga nevner. De "spretter" ikke opp med en fjærmekanisme, dermed blir de ikke så lett ødelagte heller.

Gjest Rusle
Skrevet

Jeg kjøpte lystette rullegardiner(på salg) hos Wigen(du bor i Trondheim?) for ørten år siden. De har vært i bruk daglig og de holder like bra den dag i dag.

Skrevet

Jeg kjøpte lystette rullegardiner(på salg) hos Wigen(du bor i Trondheim?) for ørten år siden. De har vært i bruk daglig og de holder like bra den dag i dag.

Wigen er nedsota :(

Gjest Rusle
Skrevet

Wigen er nedsota :(

Glemte det ;o)

Dra til en av de andre utstyrsbutikkene hvor det er litt kvalitet.

Annonse

Skrevet

Glemte det ;o)

Dra til en av de andre utstyrsbutikkene hvor det er litt kvalitet.

Det blir nok en tur på IKEA i ettermiddag. Tror ikke at de tør i selge dritt, for da får de vel på 1000-vis i retur.

Må vel fram med boremaskina, da - mannen er på jobb...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...