Gjest dimi Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Hvor får jeg kjøpt lystette rullegardiner, av GOD kvalitet? Har flere ganger opplevd at fjæra som ruller opp gardina, fort blir slapp/gåen... 0 Siter
Gjest Fuga Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 De har noen på IKEA som man drar opp og ned i en snor - altså de "spretter" ikke opp som vanlige rullgardiner. De er FINE! Vi bruker dem på kontoret - så ingen kan stå på utsiden og se at vi er DOLERE! 0 Siter
Gjest malun Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Mørkeblå Ikea-gardiner brukes her i huset på tre soveromsvinduer, og det fungerer utmerket, både mht lystetthet og rullemekanisme. Det er nok de samme rullgardinene fra Ikea som Fuga nevner. De "spretter" ikke opp med en fjærmekanisme, dermed blir de ikke så lett ødelagte heller. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Jeg kjøpte lystette rullegardiner(på salg) hos Wigen(du bor i Trondheim?) for ørten år siden. De har vært i bruk daglig og de holder like bra den dag i dag. 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Jeg kjøpte lystette rullegardiner(på salg) hos Wigen(du bor i Trondheim?) for ørten år siden. De har vært i bruk daglig og de holder like bra den dag i dag. Wigen er nedsota 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Wigen er nedsota Glemte det ;o) Dra til en av de andre utstyrsbutikkene hvor det er litt kvalitet. 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Glemte det ;o) Dra til en av de andre utstyrsbutikkene hvor det er litt kvalitet. Det blir nok en tur på IKEA i ettermiddag. Tror ikke at de tør i selge dritt, for da får de vel på 1000-vis i retur. Må vel fram med boremaskina, da - mannen er på jobb... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.