1122 Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Hei! Jeg skal på tur og i den forbindelse ønsker jeg å utsette menstrasjonen. Jeg bruker p-piller. Begynner jeg direkte på nytt brett etter 21 dager, for å hindre mellomblødninger. Hva er eventuelle bivirkninger/konsekvenser og hvor ofte kan man gjøre dette? 0 Siter
Gjest what the... Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 http://forum.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=114194 Her står det kanskje noe? 0 Siter
Gjest ut497 Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Jeg har i hvertfall gått rett på nytt brett etter 21 dager. Går på yasmin. Vet ikke hvor ofte en bør gjøre dette, men akkurat nå "eksperimenterer" gynekologen min med meg om å lette bekkenplager ,og nå har jeg tatt tre sammenhengende perioder. Så jeg antar at du i hvertfall kan gjøre det en gang uten legekonsultasjon. 0 Siter
Mistera Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 finnest piller til dette og som ikke er p-piller... lurt å ha på ferie... husker ikke hva de heter 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.