Gå til innhold

Hvor mange av dere kjenner andre dolere?

Anbefalte innlegg

Gjest signe signatur
Skrevet

Jeg tror ikke jeg kjenner noen.

Har dere blitt kjent gjennom dol, eller bare "varsel" om at "jeg er 'nickeline"?

Eller har du gjenkjent naboen?

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

7

• Rubia

5

• nanna

3

• Kizza1365380506

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest trrrish
Skrevet

jeg kjenner threzi og calestia og natolars

Bugge1365380662
Skrevet

jeg kjenner threzi og calestia og natolars

Kjente dere hverandre fra før, eller har kontakten oppstått her? Helt greit hvis du ikke vil svare..

Skrevet

Har blitt kjent med noen via Dol..

Truffet et par av dem , og noen mailer jeg med.

Men vet at noen her inne vet hvem jeg er ;o)

Skrevet

Jeg kjenner ingen men har på bakgrunn av skrevne ting funnet ut at en doler ...en sjangs på tre...bor i samme by som meg :)

(Nei, jeg bor ikke i Oslo eller en annen storby *ler*)

Skrevet

Ja, jeg har faktisk truffet naboen gjennom DOL - litt morsomt var det faktisk! :)

Ellers, har jeg vært på endel DOL-treff og noen DOL'ere er faktisk blitt våre nærmeste venner! :)

Annonse

Gjest Hvem er du?
Skrevet

Jepps, jeg har faktisk opplevd at naboen har svart på mitt innlegg(jeg kaller her de som kommer fra samme småsted nabo!).Etterpå har jeg fått bekreftet at det er riktig gjettet, ler.

Må føye til at jeg er veldig lett gjenkjennelig og har lagt inn innlegg som er avslørende, men det driter jeg i.

Opererer bare på uskyldige forum dah, og skriver aldri noe stygt såvidt meg bekomme.

Gjest trrrish
Skrevet

Kjente dere hverandre fra før, eller har kontakten oppstått her? Helt greit hvis du ikke vil svare..

kjente threzi fra før, siden barneskolen faktisk. Calestia har jeg blitt kjent med her, men vi bor i samme by og har møttes mange ganger. Natolars ble jeg kjent med på nattprat. Har møtt han også

Skrevet

Jeg kjenner ingen men har på bakgrunn av skrevne ting funnet ut at en doler ...en sjangs på tre...bor i samme by som meg :)

(Nei, jeg bor ikke i Oslo eller en annen storby *ler*)

Jeg har lest innlegg som jeg føler jeg kjenner igjen folk på.... men så tenkter jeg at ting er jo like uansett hvor du kommer fra, og når man ikke får alle detaljer... *Ja jeg er nyskjerrig* så kan man ikke vite....

Men reagerte litt på et innleg What the... skrev her en dag.... og begynner å lure på om vi kommer fra samme plass!!!

Skrevet

Jeg har blitt kjent med noen her inne. Noen treffer jeg og noen mailer jeg med.

Skrevet

Om mine naboer eller nære slektninger vanker på dol, er de såpass anonyme at jeg ikke gjenkjenner dem. Får håpe de ikke gjenkjenner meg.

Har funnet ut hvem et par stykker er. Kjenner dem egentlig ikke, men kjenner slektninger av dem.

Annonse

Skrevet

Eg møtte sambuaren min her, og har møtt omlag 100 andre på ymse treff.

Skrevet

Jeg har lest innlegg som jeg føler jeg kjenner igjen folk på.... men så tenkter jeg at ting er jo like uansett hvor du kommer fra, og når man ikke får alle detaljer... *Ja jeg er nyskjerrig* så kan man ikke vite....

Men reagerte litt på et innleg What the... skrev her en dag.... og begynner å lure på om vi kommer fra samme plass!!!

Har ikke lyst til å si for mye da vet du... :)

men vedkommende fortalte noe som gjør at hun må bo på et av tre steder og da meget trolig i min lille by...

Gjest malun
Skrevet

Jeg har aldri gjenkjent noen her, men Dewey påsto hun visste hvem jeg var. Dårlig gjort ikke å si noe mer da, gitt. ;oP

Gjest tror jeg tralallala
Skrevet

Noen som har truffet SierDuDet ? Jeg var alltid så nysgjerrig på hvordan han var -da han var her. Ser ut som han har backet ut nå...

Skrevet

Noen som har truffet SierDuDet ? Jeg var alltid så nysgjerrig på hvordan han var -da han var her. Ser ut som han har backet ut nå...

Jeg har. :D

Gjest jeg er redd det er jeg som har avslørt meg
Skrevet

Har ikke lyst til å si for mye da vet du... :)

men vedkommende fortalte noe som gjør at hun må bo på et av tre steder og da meget trolig i min lille by...

Rubia. Gi meg et lite vink! :)

Skrevet

Jeg har aldri gjenkjent noen her, men Dewey påsto hun visste hvem jeg var. Dårlig gjort ikke å si noe mer da, gitt. ;oP

Men hvor har det blitt av Dewey?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...