Gjest signe signatur Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Jeg tror ikke jeg kjenner noen. Har dere blitt kjent gjennom dol, eller bare "varsel" om at "jeg er 'nickeline"? Eller har du gjenkjent naboen? 0 Siter
Gjest trrrish Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 jeg kjenner threzi og calestia og natolars 0 Siter
Bugge1365380662 Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 jeg kjenner threzi og calestia og natolars Kjente dere hverandre fra før, eller har kontakten oppstått her? Helt greit hvis du ikke vil svare.. 0 Siter
vin Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Har blitt kjent med noen via Dol.. Truffet et par av dem , og noen mailer jeg med. Men vet at noen her inne vet hvem jeg er ;o) 0 Siter
Rubia Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Jeg kjenner ingen men har på bakgrunn av skrevne ting funnet ut at en doler ...en sjangs på tre...bor i samme by som meg (Nei, jeg bor ikke i Oslo eller en annen storby *ler*) 0 Siter
Gjest Fuga Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Ja, jeg har faktisk truffet naboen gjennom DOL - litt morsomt var det faktisk! Ellers, har jeg vært på endel DOL-treff og noen DOL'ere er faktisk blitt våre nærmeste venner! 0 Siter
Gjest Hvem er du? Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Jepps, jeg har faktisk opplevd at naboen har svart på mitt innlegg(jeg kaller her de som kommer fra samme småsted nabo!).Etterpå har jeg fått bekreftet at det er riktig gjettet, ler. Må føye til at jeg er veldig lett gjenkjennelig og har lagt inn innlegg som er avslørende, men det driter jeg i. Opererer bare på uskyldige forum dah, og skriver aldri noe stygt såvidt meg bekomme. 0 Siter
Gjest trrrish Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Kjente dere hverandre fra før, eller har kontakten oppstått her? Helt greit hvis du ikke vil svare.. kjente threzi fra før, siden barneskolen faktisk. Calestia har jeg blitt kjent med her, men vi bor i samme by og har møttes mange ganger. Natolars ble jeg kjent med på nattprat. Har møtt han også 0 Siter
Mistera Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Jeg kjenner ingen men har på bakgrunn av skrevne ting funnet ut at en doler ...en sjangs på tre...bor i samme by som meg (Nei, jeg bor ikke i Oslo eller en annen storby *ler*) Jeg har lest innlegg som jeg føler jeg kjenner igjen folk på.... men så tenkter jeg at ting er jo like uansett hvor du kommer fra, og når man ikke får alle detaljer... *Ja jeg er nyskjerrig* så kan man ikke vite.... Men reagerte litt på et innleg What the... skrev her en dag.... og begynner å lure på om vi kommer fra samme plass!!! 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Jeg har blitt kjent med noen her inne. Noen treffer jeg og noen mailer jeg med. 0 Siter
fresja Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Om mine naboer eller nære slektninger vanker på dol, er de såpass anonyme at jeg ikke gjenkjenner dem. Får håpe de ikke gjenkjenner meg. Har funnet ut hvem et par stykker er. Kjenner dem egentlig ikke, men kjenner slektninger av dem. 0 Siter
Bassisten Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Eg møtte sambuaren min her, og har møtt omlag 100 andre på ymse treff. 0 Siter
Rubia Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Jeg har lest innlegg som jeg føler jeg kjenner igjen folk på.... men så tenkter jeg at ting er jo like uansett hvor du kommer fra, og når man ikke får alle detaljer... *Ja jeg er nyskjerrig* så kan man ikke vite.... Men reagerte litt på et innleg What the... skrev her en dag.... og begynner å lure på om vi kommer fra samme plass!!! Har ikke lyst til å si for mye da vet du... men vedkommende fortalte noe som gjør at hun må bo på et av tre steder og da meget trolig i min lille by... 0 Siter
Gjest malun Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Jeg har aldri gjenkjent noen her, men Dewey påsto hun visste hvem jeg var. Dårlig gjort ikke å si noe mer da, gitt. ;oP 0 Siter
Gjest tror jeg tralallala Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Noen som har truffet SierDuDet ? Jeg var alltid så nysgjerrig på hvordan han var -da han var her. Ser ut som han har backet ut nå... 0 Siter
nanna Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Noen som har truffet SierDuDet ? Jeg var alltid så nysgjerrig på hvordan han var -da han var her. Ser ut som han har backet ut nå... Jeg har. 0 Siter
Gjest jeg er redd det er jeg som har avslørt meg Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Har ikke lyst til å si for mye da vet du... men vedkommende fortalte noe som gjør at hun må bo på et av tre steder og da meget trolig i min lille by... Rubia. Gi meg et lite vink! 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Jeg har aldri gjenkjent noen her, men Dewey påsto hun visste hvem jeg var. Dårlig gjort ikke å si noe mer da, gitt. ;oP Men hvor har det blitt av Dewey? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.