Gå til innhold

Hvor mange av dere kjenner andre dolere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rubia. Gi meg et lite vink! :)

"Fri onsdag"...

mer får du ikke *ler*

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

7

• Rubia

5

• nanna

3

• Kizza1365380506

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest ikke så nervøs lengre
Skrevet

"Fri onsdag"...

mer får du ikke *ler*

Ahh, da tror jeg at jeg vet.. men det er altså ikke meg :)

Skrevet

Ahh, da tror jeg at jeg vet.. men det er altså ikke meg :)

*ler godt nå*

Gjest tror jeg tralallala
Skrevet

Jeg har. :D

--> :D Positiv opplevelse, altså ?

Skrevet

Jeg kjenner bare en doler privat og det er en person jeg ble kjent med pga dol. Har såvidt hilst på en annen doler i forbifarten. Aldri vært på noe treff eller skjønt hvem noen var, er ikke så interessert i det heller. På dolgalleriet så jeg en som jeg visste hvem var da, men han skriver her sjelden.

Skrevet

Noen som har truffet SierDuDet ? Jeg var alltid så nysgjerrig på hvordan han var -da han var her. Ser ut som han har backet ut nå...

Jeg har også truffet SierDuDet. Sammen med nanna ;-)

Kizza1365380506
Skrevet

Min kjære niese så langt borteifra fant jo meg da. Hmf, jaja. Og så kanskje jeg treffer noen i Oslo neste gang jeg er der, hvem vet...

Skrevet

Min kjære niese så langt borteifra fant jo meg da. Hmf, jaja. Og så kanskje jeg treffer noen i Oslo neste gang jeg er der, hvem vet...

Du får ikke lurt deg unna nei. Prøver du skal jeg aldri mer snakke med deg altså. *trussel* :o)

Kizza1365380506
Skrevet

Du får ikke lurt deg unna nei. Prøver du skal jeg aldri mer snakke med deg altså. *trussel* :o)

Nei men søte kjære vennen. Det var ikke meningen å fornærme deg. Jeg kjenner deg liksom ikke i RL, men har veldig lyst til å bli kjent med deg. Mente ikke liksom å...

Oh dear, som piglet sier.

Skal aldri gjøre det mer.

Kjære venn

Har jeg krøpet nok nå eller???

Skrevet

Nei men søte kjære vennen. Det var ikke meningen å fornærme deg. Jeg kjenner deg liksom ikke i RL, men har veldig lyst til å bli kjent med deg. Mente ikke liksom å...

Oh dear, som piglet sier.

Skal aldri gjøre det mer.

Kjære venn

Har jeg krøpet nok nå eller???

Mye lenger enn nødvendig :o)

Jeg bare hadde synes det var innmari hyggelig å hilse på deg når du var i Oslo. Jeg har god erfaring med de menneskene jeg har truffet fra dol og har vel innsett at de jeg liker på nettet, liker jeg i RL også.

Gjest malun
Skrevet

Men hvor har det blitt av Dewey?

Ja, det har jeg lurt på også. Jeg var borte en stund, og da jeg kom tilbake var Dewey forsvunnet.

Noen som vet?

Skrevet

Ja, det har jeg lurt på også. Jeg var borte en stund, og da jeg kom tilbake var Dewey forsvunnet.

Noen som vet?

Virker ikke som hun er her med annet nick heller. Jeg kan i hvert fall ikke se det.

Gjest malun
Skrevet

Virker ikke som hun er her med annet nick heller. Jeg kan i hvert fall ikke se det.

Kanskje hun ser dette?

*gjeesp*...må legge meg snart.

Kommer forresten til å tilbringe hele lørdagen drivende rundt på løkka, Dorthe. Kanskje jeg ser deg?

;o)

Skrevet

Jeg har også truffet SierDuDet. Sammen med nanna ;-)

:hyper:

Skrevet

"Fri onsdag"...

mer får du ikke *ler*

"Fri onsdag"

Jeg har (eller hadde inntil nylig) fri onsdag, og snuppa har fortsatt fri onsdag.

Er det meg, da?

Skrevet

"Fri onsdag"

Jeg har (eller hadde inntil nylig) fri onsdag, og snuppa har fortsatt fri onsdag.

Er det meg, da?

Det var det nå til å begynne med ikke...men...er det ennå en da ????

:)

Skrevet

Har blitt kjent med flere gjennom DOL jeg. :o) Kjekke jenter alle sammen!

Skrevet

Men hvor har det blitt av Dewey?

Trodde hun fikk barn3 og trakk seg tilbake, men jeg er ikke sikker.

Skrevet

Trodde hun fikk barn3 og trakk seg tilbake, men jeg er ikke sikker.

Det var synd. Jeg savner dem som forsvinner :o(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...