Gjest Daisy Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Kjenner ingen og vet ikke om noen har gjenkjent meg. Gjør de det regner jeg med at de gir seg til kjenne. Det er vanlig høflighet. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Jepps, jeg har faktisk opplevd at naboen har svart på mitt innlegg(jeg kaller her de som kommer fra samme småsted nabo!).Etterpå har jeg fått bekreftet at det er riktig gjettet, ler. Må føye til at jeg er veldig lett gjenkjennelig og har lagt inn innlegg som er avslørende, men det driter jeg i. Opererer bare på uskyldige forum dah, og skriver aldri noe stygt såvidt meg bekomme. Hvem er DU? 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 Mye lenger enn nødvendig ) Jeg bare hadde synes det var innmari hyggelig å hilse på deg når du var i Oslo. Jeg har god erfaring med de menneskene jeg har truffet fra dol og har vel innsett at de jeg liker på nettet, liker jeg i RL også. Har vært borte fra nettet en stund. Beklager at jeg ikke har svart deg. Jeg var nok full i ironi den dagen jeg skrev de innleggene. Jeg er nemlig det. Aldri stygg eller noe bare full i ironi. Jeg har også veldig lyst å treffe deg neste gang jeg er i Oslo, ærlig. Vi snakkes igjen om det når det nærmer ser. Hånden på hjertet. Mvh 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 Har vært borte fra nettet en stund. Beklager at jeg ikke har svart deg. Jeg var nok full i ironi den dagen jeg skrev de innleggene. Jeg er nemlig det. Aldri stygg eller noe bare full i ironi. Jeg har også veldig lyst å treffe deg neste gang jeg er i Oslo, ærlig. Vi snakkes igjen om det når det nærmer ser. Hånden på hjertet. Mvh Ja. jeg synes absolutt at du skal møtes når du kommer til oslo. Dessuten er jeg ganske ironisk selv men tror ikke alltid det kommer fram på nettet. Så det skjønner jeg veldig godt ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.