Gjest Fuga Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 :-) Sitter og spiser en appelsin og i min iver så tygger jeg på en appelsinstein - GUD, det er bare så ekkelt! hehe Men, det som er verre - å tygge på EGGESKALL-biter i en omelett el. -da kaster jeg nesten opp. Dessuten - i stad hadde jeg et møte med en jeg ikke har hilst på før - og da velvet jeg en hel flaske vann over pulten - og latet som ikkeno, bare fortsatte å prate, mens jeg så at bordkalenderen min krøllet seg :-) hehe - han syns sikkert jeg var merkelig. Og det var dagens trivialiteter fra denne kanten. 0 Siter
Gjest rødtopp Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Hehe!!en trivelig dag med andre ord:-) 0 Siter
Gjest Fuga Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Hehe!!en trivelig dag med andre ord:-) Dagen er topp den! Jeg kan ha det moro med lite! *s* 0 Siter
Gjest Så fint da. Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Takk for at du delte dette med meg. 0 Siter
Gjest Fuga Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Takk for at du delte dette med meg. Ikke sant? så sover du bedre vettu! koz 0 Siter
Mistera Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Som deg, ønsker jeg at appelsinene skal være uten steiner... det er kjempe ekkelt... MEN jeg ELSKER fisk, da spesielt Torsk, MEN får jeg bare et pittelite bein i munnen, ja da klir jeg!!! Og må sef stoppe middagen.... Men nå kan jeg jo ikke gjøre mere enn bare å drømme om fisk, for jeg må fiske den selv, og stang.... ja det eier jeg ikke!!! 0 Siter
Gjest what the... Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Ja man må skaffe seg moroa sjøl!;o) 0 Siter
Soria Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Jeg klarer ikke å spise druer med sten i så de stenfrie er en fantastisk oppfinnelse. Har dilla på druer nå 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.