Gå til innhold

Gud så ekkelt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

:-)

Sitter og spiser en appelsin og i min iver så tygger jeg på en appelsinstein - GUD, det er bare så ekkelt! hehe

Men, det som er verre - å tygge på EGGESKALL-biter i en omelett el. -da kaster jeg nesten opp.

Dessuten - i stad hadde jeg et møte med en jeg ikke har hilst på før - og da velvet jeg en hel flaske vann over pulten - og latet som ikkeno, bare fortsatte å prate, mens jeg så at bordkalenderen min krøllet seg :-) hehe - han syns sikkert jeg var merkelig.

Og det var dagens trivialiteter fra denne kanten.

Fortsetter under...

Skrevet

Hehe!!en trivelig dag med andre ord:-)

Dagen er topp den! :) Jeg kan ha det moro med lite! *s*

Gjest Så fint da.
Skrevet

Takk for at du delte dette med meg.

Skrevet

Takk for at du delte dette med meg.

Ikke sant? så sover du bedre vettu! :) koz

Skrevet

Som deg, ønsker jeg at appelsinene skal være uten steiner... det er kjempe ekkelt...

MEN jeg ELSKER fisk, da spesielt Torsk, MEN får jeg bare et pittelite bein i munnen, ja da klir jeg!!!

Og må sef stoppe middagen....

Men nå kan jeg jo ikke gjøre mere enn bare å drømme om fisk, for jeg må fiske den selv, og stang.... ja det eier jeg ikke!!!

Annonse

Gjest what the...
Skrevet

Ja man må skaffe seg moroa sjøl!;o)

Skrevet

Jeg klarer ikke å spise druer med sten i så de stenfrie er en fantastisk oppfinnelse. Har dilla på druer nå :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...