vin Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Jeg har alltid vært blond; og han har alltid sagt jeg har så fint,langt blodt hår. Men i dag har jeg bestilt time hos frisøren og akter å bli helt mørk ;o) Spiller dart og er lei av å bli kalt bimbo og blondinne ;o) Blir spennende ! 0 Siter
Gjest trrrish Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 hehe lykke til. er selv blitt brunette. 0 Siter
Gjest Ikke gjør det da. Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Nei og nei, dette kommer du til å angre på. Gjorde det samme selv en gang. Følte det som jeg hadde trukket en mørk sekk over hodet. Lykke til i alle fall. 0 Siter
Gjest Fuga Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Jeg gjorde omvendt i sin tid. Lille Plutt tok hele tiden og hentet en boks hjemmefarge med svart, hver gang vi var i butikken - hun ville ha tilbake mammaen sin. Men det var moro å se hvordan man ble! Nå har jeg kølsvart! 0 Siter
vin Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Skrevet 17. mars 2004 hehe lykke til. er selv blitt brunette. Takk ;o) Ble det fint? 0 Siter
Gjest Fuga Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Nei og nei, dette kommer du til å angre på. Gjorde det samme selv en gang. Følte det som jeg hadde trukket en mørk sekk over hodet. Lykke til i alle fall. Min søster også, hun har langt lyst hår - hun så plutselig "fattigslig" ut! rart.. 0 Siter
vin Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Skrevet 17. mars 2004 Jeg gjorde omvendt i sin tid. Lille Plutt tok hele tiden og hentet en boks hjemmefarge med svart, hver gang vi var i butikken - hun ville ha tilbake mammaen sin. Men det var moro å se hvordan man ble! Nå har jeg kølsvart! Hehe ; datteren min på 12 år gleder seg og påstår at hvis jeg da sminker meg litt mere , kommer jeg til å se ut som en ungdom ;o) 0 Siter
Gjest Fuga Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Hehe ; datteren min på 12 år gleder seg og påstår at hvis jeg da sminker meg litt mere , kommer jeg til å se ut som en ungdom ;o) Du blir sikkert flott! 0 Siter
vin Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Skrevet 17. mars 2004 Nei og nei, dette kommer du til å angre på. Gjorde det samme selv en gang. Følte det som jeg hadde trukket en mørk sekk over hodet. Lykke til i alle fall. Oi! Satser på at det går bra , men må nok ta et par soltimer så jeg ikke blir seende ut som et laken i tryne ;o) 0 Siter
vin Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Skrevet 17. mars 2004 Du blir sikkert flott! Det får vi se i morgen...gruer meg bittelitt ;o) I så fall går det vel ann å få det lyst igjen?! 0 Siter
snilen Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Da ville jeg klippet meg kort samtidig! Mye tøffere med kort mørkt hår, eventuelt kort blondt med mørkere striper, enn langt hår... sjokkerte meg selv med å klippe mitt lange hår for ett år siden, og fant ut at jeg var noe mer enn "henne med det lange håret"... lykke til! 0 Siter
Gjest malun Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Jeg gjorde det motsatte en gang: Har egentlig mørkt hår, men var blondine et halvt års tid. Det er moro å prøve - men erfaringen tilsier jo at de fleste kler best en hårfarge som ikke er så langt fra deres opprinnelige. 0 Siter
snilen Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Da ville jeg klippet meg kort samtidig! Mye tøffere med kort mørkt hår, eventuelt kort blondt med mørkere striper, enn langt hår... sjokkerte meg selv med å klippe mitt lange hår for ett år siden, og fant ut at jeg var noe mer enn "henne med det lange håret"... lykke til! Hvorfor har du ikke fortalt ham det forresten? Fordi du tror han blir gledelig overrasket, fordi du regner med han vil nekte deg det, eller for å teste ham? Tror jeg ville forberedt ham på en makeover jeg da men... 0 Siter
vin Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Skrevet 17. mars 2004 Da ville jeg klippet meg kort samtidig! Mye tøffere med kort mørkt hår, eventuelt kort blondt med mørkere striper, enn langt hår... sjokkerte meg selv med å klippe mitt lange hår for ett år siden, og fant ut at jeg var noe mer enn "henne med det lange håret"... lykke til! Oi , nei DET tør jeg ikke ( feiging )! Mannen min sier at det er enskillsmisse-grunn ;o) 0 Siter
vin Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Skrevet 17. mars 2004 Jeg gjorde det motsatte en gang: Har egentlig mørkt hår, men var blondine et halvt års tid. Det er moro å prøve - men erfaringen tilsier jo at de fleste kler best en hårfarge som ikke er så langt fra deres opprinnelige. Sant nok. Men nå er jeg en blanding av min mor og far ; han mørk og hun hvit. Så jeg har blondt hår med ørke øyebryn og vipper ;o) Så får vi se.. 0 Siter
vin Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Skrevet 17. mars 2004 Hvorfor har du ikke fortalt ham det forresten? Fordi du tror han blir gledelig overrasket, fordi du regner med han vil nekte deg det, eller for å teste ham? Tror jeg ville forberedt ham på en makeover jeg da men... Hehe ; tør ikke ;o) Gjort er gjort , kan jeg da bare si.... 0 Siter
snilen Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Oi , nei DET tør jeg ikke ( feiging )! Mannen min sier at det er enskillsmisse-grunn ;o) Så da er det altså en test? Et skritt nærmere målet liksom... utrolig idiotisk med menn som tror dama blir helt forandret om hun klipper håret da. Kjæresten min syntes jeg ble råtøff og sexy. Blir utrolig lei langt hår etterhvert, kan bli veldig kjedelig, og liksom trekke hele personligheten ned. Og jo eldre man blir, jo mer ufikst er det med langt hår. Finnes såklart unntak, men det er jo idiotisk å "ikke få lov" liksom... dessuten så vokser det faktisk ut igjen! 0 Siter
vin Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Skrevet 17. mars 2004 Så da er det altså en test? Et skritt nærmere målet liksom... utrolig idiotisk med menn som tror dama blir helt forandret om hun klipper håret da. Kjæresten min syntes jeg ble råtøff og sexy. Blir utrolig lei langt hår etterhvert, kan bli veldig kjedelig, og liksom trekke hele personligheten ned. Og jo eldre man blir, jo mer ufikst er det med langt hår. Finnes såklart unntak, men det er jo idiotisk å "ikke få lov" liksom... dessuten så vokser det faktisk ut igjen! Å klippe det blir for drastisk føler jeg selv også ;o) Det er ikke slik at hn bestemmer hva jeg skal og ikke skal , men jeg hadde bare blitt enda mere usikker når han begynner å mumle *uff og akk* Men ei i dartmiljøet truer med å ta med saksa neste gang vi er ute å reiser , så en vet aldri (",) 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Og jeg sitter her med en rød og en blond farge og klarer ikke å velge. Opprinnelig er jeg rød men har vært blond de siste 10 årene. Skriv hvordan du følte deg etterpå da, når du så deg i speilet. 0 Siter
Rubia Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Vågalt...lykke til. Selv lyster jeg veldig på å la de lyse lokkene bli røde jeg da... Fortell hvordan det gikk da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.