Gjest kammelita Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Oi , nei DET tør jeg ikke ( feiging )! Mannen min sier at det er enskillsmisse-grunn ;o) Da hadde jeg _ihvertfall_ gjort det hvis mannen min hadde sagt noe sånn. Men ikke farg det sort. Langt sort hår som tidligere har vært blekt *grøss* 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Kjør på, man lever bare en gang ;o) Fikk en fiks idè om å lysne håret til blondt, men mannen ville ikke synes det var meg, på en måte. Fant ut til slutt at jeg ikke ville kle å være blond ;-) 0 Siter
soleil Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Takk ;o) Ble det fint? Har du lystonet det før elller er du naturlig lysblond? Husk å si fra om det hos frisøren. Håret kan bli matt og grønnaktig om de ikke forpigmenterer håret ditt før du farger det mørkt. Tror jeg hadde tatt striper om jeg var deg. Kanskje i bruntoner og karamellfarge! Du kan jo ha håret mørkt under. Det er stilig om du klipper det opp også. (Nå fikk jeg lyst til å gå til frisøren selv.) 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Gled deg til etterveksten. Det ser virkelig grusomt når blondiner får hvitt ettervekst, ser ut som om det ikke er hår ved skillet. 0 Siter
petter smart Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Er det bedre å bli kallt bimbo og brunette? 0 Siter
shandy Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Er det muligheter for at du legger ut et før og etter bilde? Hadde vært artig å se :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 nå lurer vi fælt på hvordan du føler det og hva mannen din sier... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.