Gå til innhold

Hvor gammel er ektefellen eller samboeren din

Anbefalte innlegg

Gjest what the...
Skrevet

Jeg tenkte som deg. Hva er poenget med å vite alderen på partneren uten at man vet alderen på den som svarer??

Mangler sikkert litt opplysning for å "kjenne" en eller annen igjen her på dol?

Fortsetter under...

Skrevet

Blir 31 i april..

Lager du statistikk og multivariate tabeller? :-)

Ja, foe man kan jo ikke bruke denne tråden til NOE SOM HELST! :)

Gjest signe signatur
Skrevet

Mangler sikkert litt opplysning for å "kjenne" en eller annen igjen her på dol?

Ja, tror jeg også. Og vedkommende bruker ikke eget nick engang. Kom ikke denne tråden litt etter min hvor jeg spurte hvem som kjenner hvem? Starteren av denne tråden fikk sikkert aktivert snoke-genet sitt :0)

Gjest what the...
Skrevet

Ja, tror jeg også. Og vedkommende bruker ikke eget nick engang. Kom ikke denne tråden litt etter min hvor jeg spurte hvem som kjenner hvem? Starteren av denne tråden fikk sikkert aktivert snoke-genet sitt :0)

Har sikkert lite å gjøre ja:o)

Gjest midia
Skrevet

Skal ikke du gi oss svar på hva du vil med dette snart?

Annonse

Gjest Daisy
Skrevet

Ojojojoj, kanskje en av oss ble "avslørt" der.

skorpionfisken
Skrevet

Hjelper det når du ikke vet hvor gammel jeg er?

Han er i allefall 11 år eldre enn meg....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...