Gjest what the... Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Jeg tenkte som deg. Hva er poenget med å vite alderen på partneren uten at man vet alderen på den som svarer?? Mangler sikkert litt opplysning for å "kjenne" en eller annen igjen her på dol? 0 Siter
Gjest Fuga Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Blir 31 i april.. Lager du statistikk og multivariate tabeller? :-) Ja, foe man kan jo ikke bruke denne tråden til NOE SOM HELST! 0 Siter
Gjest signe signatur Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Mangler sikkert litt opplysning for å "kjenne" en eller annen igjen her på dol? Ja, tror jeg også. Og vedkommende bruker ikke eget nick engang. Kom ikke denne tråden litt etter min hvor jeg spurte hvem som kjenner hvem? Starteren av denne tråden fikk sikkert aktivert snoke-genet sitt :0) 0 Siter
Gjest what the... Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Ja, tror jeg også. Og vedkommende bruker ikke eget nick engang. Kom ikke denne tråden litt etter min hvor jeg spurte hvem som kjenner hvem? Starteren av denne tråden fikk sikkert aktivert snoke-genet sitt :0) Har sikkert lite å gjøre ja:o) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Skal ikke du gi oss svar på hva du vil med dette snart? 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Ja, tror jeg også. Og vedkommende bruker ikke eget nick engang. Kom ikke denne tråden litt etter min hvor jeg spurte hvem som kjenner hvem? Starteren av denne tråden fikk sikkert aktivert snoke-genet sitt :0) Ojojojoj, kanskje en av oss ble "avslørt" der. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Hjelper det når du ikke vet hvor gammel jeg er? Han er i allefall 11 år eldre enn meg.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.