Gjest uten signatur Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Hvis dere går inn på www.mattilsynet.no så finner dere en artikkel som heter noe silkt som 'deo og kreftfare'. Der avsanner Tore Sanner fra Radiumhospitalet at aluminium chlorhydrate er kreftfremkallende i deo'er. Disse personene det er henvist til i kjedemailene, både norske og utenlandske fra forskjellige helseinstitusjoner, har blitt misbrukt. Gå inn og les selv! 0 Siter
Gjest Mistenksomnia Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Knsje de er kjøpt til å holde kjeft?Ikke sluk alt rått! 0 Siter
Gjest uten signatur Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Knsje de er kjøpt til å holde kjeft?Ikke sluk alt rått! Hadde det vært et vanlig firma som var innblandet, så ville jeg mistenkt slik. Jeg er ganske mistenksom av og til. Men mattilsynet da, de er vel mer uavhengig vel? Men en skal aldri si aldri. Men JEG velger nå å tro at dette er greit å bruke jeg da. NOEN må en jo tru på. En MÅ velge side for ikke å bli tussete. Jeg har gjort mitt valg i denne saken.Det som jeg kan best leve med. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.