Gjest Hæææ?hvorfor? Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 du alltid må tørke deg via framveien ved wc-besøk. Ja den leste jeg her om dagen, så da vet vi det: ) Et slikt innlegg skrev jeg før i dag, bare at jeg byttet ut fet med motbydelig fet(for det var det som sto i bladet jeg leste det i!).Og jaggu tror jeg ikke det ble sletta?hvorfor egentlig? 0 Siter
Gemini Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Kanskje fordi du har posta det på Trygdeforum og ikke på åpent, og at det ikke er sletta i det hele tatt? 0 Siter
Gjest takk for o Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Kanskje fordi du har posta det på Trygdeforum og ikke på åpent, og at det ikke er sletta i det hele tatt? Hehe, er det virkelig sant? Jeg er ikke helt med i dag. Ja det var virkelig rette plassen å poste et slikt innlegg, snakk om feilposting! Og takk for informasjonen.Jeg tror jeg ber web om at han sletter det der! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.