Gå til innhold

Når begynner jentene å bli voksne i pappen?

Anbefalte innlegg

Gjest Normalt kjekk
Skrevet

Jeg lurer på en ting. Er gutt på 24. Jeg vil gjerne ha ei søt og pen jente, men hun må ha litt i toppen også. Men mitt inntrykk er at fine jenter på rundt 20 er helt blåst i hodet. De er lite reflekterte, de er overfladiske, de vil helst ha drittsekker og playboyer osv..

Når begynner de egentlig å bli modne nok til å godta en normalt kjekk, snill og bra kar som meg ??? ;)

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Kizza1365380506

4

• Reg@l

1

• snilen

1

• Rød sopp

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Prøv jenter som er like gamle som deg du. De har muligens litt mer i pappen, som du kaller det. Og du bør kanskje gå etter en annen type jenter enn de du vanligvis legger deg etter. Jenter er forskjellige vet du! :o)

Gjest broken
Skrevet

Når "de fine"....

Hallo?

Vil du ha en som er god i hodet, eller en som er pen og blåst?

Du virker ikke særlig moden selv som går etter utseende.

Gjest broken
Skrevet

For å si det sånn, jeg ville ihvertfall ikke hatt en som ikke ville hatt en mindre billed-skjønn (men snill) jente, men som alltid går etter utseende og sutrer over at de ikke vil ha deg.

Høres ut som om du er ute etter en arm-piece, og ikke ute etter å bygge opp en meningsfull relasjon til et annet menneske.

Gjest broken
Skrevet

For å si det sånn, jeg ville ihvertfall ikke hatt en som ikke ville hatt en mindre billed-skjønn (men snill) jente, men som alltid går etter utseende og sutrer over at de ikke vil ha deg.

Høres ut som om du er ute etter en arm-piece, og ikke ute etter å bygge opp en meningsfull relasjon til et annet menneske.

Gjest mor i juni
Skrevet

Hvor moden man er kommer ofte an på hva man har opplevd i livet, og ikke på utseendet.

Gjest du er like blåst så det går nok greit
Skrevet

De "fine " blir aldri modne i pappen.

Gjest jeg er voksen i pappen.
Skrevet

Sånn tenker jeg om dere gutta også, faktisk! Jeg drømmer om å treffe en søt gutt, som har noe mellom ørene, som kan for engangs skyld være normalt pen/sjarmerende UTEN å være høy på pæra. Jeg vet ikke om jeg er sånn super fornøyd med utseende (av og til er jeg, av og til ikke), men jeg er ikke upopluær. Jeg er jordnær, men gutter tror ikke jeg er det. Kanskje fordi jeg er blond (striper) og liker rosa. Jeg appellerer liksom til gutter som tror jeg er en sånn "snill-liten-sak".

Kanskje du treffer slike jenter som meg som egentlig har masse mellom ørene å by på, men du dømmer dem? Stemmer det?

Jeg leter etter gutter som er voksne i pappen, som f.eks ikke friker helt ut når jeg sier at jeg går til psykolog, og tror man er gal for å gå til psykolog...f.eks...

Kizza1365380506
Skrevet

Hehe, av innlegget ditt så tror jeg ikke det skal så mye til før du finner en jente som er smartere enn deg.

Mvh

Skrevet

Kanskje detter helt teit av meg, men du virker jo nesten som en jeg leter etter (dette er ikke et forsøk på å få kontakt)! Godt å høre at dere finnes. En som er litt eldre, men ikke for mye, og er reflektert.

Skrevet

Du kan jo komme til meg. Jeg er 37 år,moden, klok,snill,vakker,og sånn passe rynkete, men det gjør vel ingenting?

Ulempen er at jeg er gift og har 3 barn.

Skrevet

Hehe, av innlegget ditt så tror jeg ikke det skal så mye til før du finner en jente som er smartere enn deg.

Mvh

*kniiise*

Skrevet

Noen er omtrent modne nok ved 13-års alderen, noen begynner å glimte til ved de 80 :)

Skrevet

Sånn tenker jeg om dere gutta også, faktisk! Jeg drømmer om å treffe en søt gutt, som har noe mellom ørene, som kan for engangs skyld være normalt pen/sjarmerende UTEN å være høy på pæra. Jeg vet ikke om jeg er sånn super fornøyd med utseende (av og til er jeg, av og til ikke), men jeg er ikke upopluær. Jeg er jordnær, men gutter tror ikke jeg er det. Kanskje fordi jeg er blond (striper) og liker rosa. Jeg appellerer liksom til gutter som tror jeg er en sånn "snill-liten-sak".

Kanskje du treffer slike jenter som meg som egentlig har masse mellom ørene å by på, men du dømmer dem? Stemmer det?

Jeg leter etter gutter som er voksne i pappen, som f.eks ikke friker helt ut når jeg sier at jeg går til psykolog, og tror man er gal for å gå til psykolog...f.eks...

Spørs om det er det første du forteller, liksom! :)

Skrevet

Spørs om det er det første du forteller, liksom! :)

Hva om jeg sa det etter 3 års bekjennsskap? :o(

Skrevet

Hva om jeg sa det etter 3 års bekjennsskap? :o(

Da ville vel personen være trygg på at du ikke var gal, vil jeg tro! :)

Skrevet

Da ville vel personen være trygg på at du ikke var gal, vil jeg tro! :)

Det var liksom det som er tingen... Han sa han ble nesten redd meg (Og tro meg, jeg er ikke gal. Går til psykolog etter sykdom i familien). Derfor blir jeg litt demotivert og føler guttene ikke er voksne i pappen, slik som "Normalt Kjekk" sa om jentene.,,

Skrevet

Det var liksom det som er tingen... Han sa han ble nesten redd meg (Og tro meg, jeg er ikke gal. Går til psykolog etter sykdom i familien). Derfor blir jeg litt demotivert og føler guttene ikke er voksne i pappen, slik som "Normalt Kjekk" sa om jentene.,,

Da er han redd fordi han er ekstremt uvitende - annenhvert mennesker har vel gått til psykolog?!?!?!?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...