Gjest epletre Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Jeg lurer på en ting. Er jente på 24. Jeg vil gjerne ha en søt og pen gutt, men må ha litt i toppen også. Men mitt inntrykk er at fine gutter på rundt 20 er helt blåst i hodet. De er lite reflekterte, de er overfladiske, de vil helst ha drittsekker og bimboer osv.. Når begynner de egentlig å bli modne nok til å godta ei normalt kjekk, snill og bra jente som meg ??? ;0) 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Jeg lurer på en ting. Er jente på 24. Jeg vil gjerne ha en søt og pen gutt, men må ha litt i toppen også. Men mitt inntrykk er at fine gutter på rundt 20 er helt blåst i hodet. De er lite reflekterte, de er overfladiske, de vil helst ha drittsekker og bimboer osv.. Når begynner de egentlig å bli modne nok til å godta ei normalt kjekk, snill og bra jente som meg ??? ;0) Aldri epletre, aldri. De tenker med feil hode ) 0 Siter
Gjest malun Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Hehe, av innlegget ditt så tror jeg ikke det skal så mye til før du finner en jente som er smartere enn deg. Mvh Hihi! Bullseye! 0 Siter
Gjest epletre Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Aldri epletre, aldri. De tenker med feil hode ) sant nok! 0 Siter
Rubia Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Det har nok svært lite med alder å gjøre, heller livserfaring og hvordan livet ellers har fart med dem/oss. Det kan godt være slik med gutter og vet du, min siste var 48 og jeg har aldri før hatt mer barnslig beiler !!! Men, lykke til. Hilsen... 0 Siter
Gjest jeg er voksen i pappen. Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Ok, kanskje jeg er helt teit (hvir man skal se hvilke tilbakemeldinger du har fått her), men jeg velger å tro at du ikke er høy på pæra når du skreiv dette innlegget, men at du bare rett og slett lurer. Kanskje grunnen til at folk reagerer er fordi du skrev som om dette gjelder alle jenter.... Jeg tror jeg forstår hva du mener, men det er nok sånn at jenter føler det samme som gutter. 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Ok, kanskje jeg er helt teit (hvir man skal se hvilke tilbakemeldinger du har fått her), men jeg velger å tro at du ikke er høy på pæra når du skreiv dette innlegget, men at du bare rett og slett lurer. Kanskje grunnen til at folk reagerer er fordi du skrev som om dette gjelder alle jenter.... Jeg tror jeg forstår hva du mener, men det er nok sånn at jenter føler det samme som gutter. Han er bittelitt generaliserende og fordomsfull, bare. Ikke noe mer enn det. ;-) 0 Siter
Gjest Kurt Kubein Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Du må utenlands. Alle norske jenter har IQ som en brødskalk. 0 Siter
tjohei Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Et tips til deg er å velge de riktige jentene. Noen gang tenkt på det? Det finnes like mange forskjellige jenter som det fins forskjellige gutter. Noen jenter er blåst i hodet. Det er visse kjenneteng du kan gå etter. Hvis jenta er veldig sminket og jålete vil dette fortelle deg at hun bruker mye tid på sminke og klær. Dette kan bety at hun er lite intelligent, men ikke nødvendigvis. Folk gir forskjellige inntrykk utad. Jeg har lett for å tenke at damer som er veldige jålete har ikke så mye i hodet og det inntrykket har ikke forandret seg. Hva med å se etter de som er mer vanlige som deg? Like barn leker best. 0 Siter
Gjest Normalt kjekk Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Du må utenlands. Alle norske jenter har IQ som en brødskalk. He he, det har jeg begynt å lure på også!!! Hvor skal jeg dra da? 0 Siter
Gjest Normalt kjekk Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Hehe, av innlegget ditt så tror jeg ikke det skal så mye til før du finner en jente som er smartere enn deg. Mvh Ha ha, morsomt! Ok, jeg generaliserte litt. Men jeg tror de fleste skjønte hva jeg mente, hvis ikke de er så petimeter som deg da... 0 Siter
Gjest Normalt kjekk Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Sånn tenker jeg om dere gutta også, faktisk! Jeg drømmer om å treffe en søt gutt, som har noe mellom ørene, som kan for engangs skyld være normalt pen/sjarmerende UTEN å være høy på pæra. Jeg vet ikke om jeg er sånn super fornøyd med utseende (av og til er jeg, av og til ikke), men jeg er ikke upopluær. Jeg er jordnær, men gutter tror ikke jeg er det. Kanskje fordi jeg er blond (striper) og liker rosa. Jeg appellerer liksom til gutter som tror jeg er en sånn "snill-liten-sak". Kanskje du treffer slike jenter som meg som egentlig har masse mellom ørene å by på, men du dømmer dem? Stemmer det? Jeg leter etter gutter som er voksne i pappen, som f.eks ikke friker helt ut når jeg sier at jeg går til psykolog, og tror man er gal for å gå til psykolog...f.eks... Skal du være med på date 0 Siter
Gjest jeg er voksen i pappen. Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 He he, det har jeg begynt å lure på også!!! Hvor skal jeg dra da? Hør her: fortell meg hva jeg skal se etter (hvilke kjennetegn) og hvor jeg kan finne "dere", så skal jeg si hvor dere må lete. Og forretsen, Thohei: selv om man er jålete og sminket, så er det veldig ofte man ikke trenger åå være dum for det. Jeg registerte at du ikke skrev "alle", men jeg aner en viss generalisering(?). 0 Siter
Gjest jeg er voksen i pappen. Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 He he, det har jeg begynt å lure på også!!! Hvor skal jeg dra da? Litt flaut å skrive foretsen, når man snakker om intelligens ved jenter... FORRESTEN! 0 Siter
Gjest Normalt kjekk Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 De "fine " blir aldri modne i pappen. Ble du truffet? Stakkar. Mente det vel ikke så bokstavelig... 0 Siter
Gjest Normalt kjekk Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Prøv jenter som er like gamle som deg du. De har muligens litt mer i pappen, som du kaller det. Og du bør kanskje gå etter en annen type jenter enn de du vanligvis legger deg etter. Jenter er forskjellige vet du! ) Jo, jeg har lagt meg etter flere forskjellige typer. Men den ytre tiltrekningen MÅ være der uansett, til tross for hva mange her mener.. Jeg er bare møkk-lei av jenter som enten utnytter deg, som er overfladiske, som ikke tør å si hva de føler og mener osv osv.. Og ja, jeg tror det er mange gutter som er likedan!! Det eneste jeg søker er jenter med litt av alle kvaliteter, men de er det langt mellom! 0 Siter
Gjest Normalt kjekk Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Jeg har tydeligvis erta på meg mange her. Hvis dere ikke tolker alt jeg skrev bokstavelig så skjønner dere nok hva jeg mener. Litt godvilje hjelper 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Ha ha, morsomt! Ok, jeg generaliserte litt. Men jeg tror de fleste skjønte hva jeg mente, hvis ikke de er så petimeter som deg da... Vel jeg har en søt blondine av en datter. Og en god venninne som er blondine. Begge er etertraktet blant guttene og INGEN av dem er verre enn folk flest. Snarere tvert imot så er de akkurat som folk flest. Passe intelligent, omtenksomme, en jordnær, en litt høytflyvende, omsorgsfull, livlige, sjarmerende, sosiale osv. Bare for å ha sagt det liksom. Og du, ironi vet du... 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Ha ha, morsomt! Ok, jeg generaliserte litt. Men jeg tror de fleste skjønte hva jeg mente, hvis ikke de er så petimeter som deg da... NB: Men jeg traff jo tydeligvis ett ømt punkt da ) 0 Siter
Gjest Normalt kjekk Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Vel jeg har en søt blondine av en datter. Og en god venninne som er blondine. Begge er etertraktet blant guttene og INGEN av dem er verre enn folk flest. Snarere tvert imot så er de akkurat som folk flest. Passe intelligent, omtenksomme, en jordnær, en litt høytflyvende, omsorgsfull, livlige, sjarmerende, sosiale osv. Bare for å ha sagt det liksom. Og du, ironi vet du... Ja, den er grei å ta etterpå Spørs forresten om du får vite alt hva din datter gjør, tenker osv. Bare et tankekors, ikke vondt ment. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.