Gå til innhold

Når begynner jentene å bli voksne i pappen?

Anbefalte innlegg

Kizza1365380506
Skrevet

Ja, den er grei å ta etterpå ;)

Spørs forresten om du får vite alt hva din datter gjør, tenker osv. Bare et tankekors, ikke vondt ment.

Selvfølgelig ikke. Tror du jeg er dum eller. Hun har like stor rett til privatliv som jeg har. Men jeg vet alikevel at hun drakk da hun var 16 osv. Jeg er da ikke blind. Dessuten har jeg ett veldig godt forhold til henne.

Og du, jeg kjenner mange tanke tomme brunetter. Like mange som dumme blondiner faktisk.

Jeg mener ut fra ditt innlegg at du har veldig liten erfaring med jenter. Jeg har levd lenge og opplevd mye, blitt kjent med mange flotte ungdommer.

Det er nok du som ikke har tålt at jeg tok deg på kornet.

Vet du hvem som var den mest kjente blondinen som ble oppfattet dum men som egentlig var utrolig intelligen, bortsett fra Marilyn Monroe?

By the way, jeg er brunette!!!

Mvh

Fortsetter under...

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Kizza1365380506

4

• Reg@l

1

• snilen

1

• Rød sopp

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest malun
Skrevet

Jeg har tydeligvis erta på meg mange her. Hvis dere ikke tolker alt jeg skrev bokstavelig så skjønner dere nok hva jeg mener.

Litt godvilje hjelper ;)

"Litt godvilje hjelper ;) "

..ja, der ga du vel strengt tatt deg selv det svaret du trenger.

Gjest du er like blåst så det går nok greit
Skrevet

Ble du truffet?

Stakkar. Mente det vel ikke så bokstavelig...

Truffet? Hvordan da? På hvilken måte går det an å bli truffet av ditt innlegg?

Du sier du vil ha en fin jente som ikke er opptatt av utseende. Hvorfor skulle jenter være mindre opptatt av utseende enn det du er?

Gjest Normalt kjekk
Skrevet

Selvfølgelig ikke. Tror du jeg er dum eller. Hun har like stor rett til privatliv som jeg har. Men jeg vet alikevel at hun drakk da hun var 16 osv. Jeg er da ikke blind. Dessuten har jeg ett veldig godt forhold til henne.

Og du, jeg kjenner mange tanke tomme brunetter. Like mange som dumme blondiner faktisk.

Jeg mener ut fra ditt innlegg at du har veldig liten erfaring med jenter. Jeg har levd lenge og opplevd mye, blitt kjent med mange flotte ungdommer.

Vet du hvem som var den mest kjente blondinen som ble oppfattet dum men som egentlig var utrolig intelligen, bortsett fra Marilyn Monroe?

Mvh

Kanskje?

He he, du misforstår litt.

Jeg følte meg ikke truffet av det du skrev fordi jeg vet at jeg ikke er dum.

Dessuten skjønner jeg ikke hvorfor du snakker så veldig om blondiner, har ikke nevnt noe om blondiner. Har ikke noe imot dem ;)

Gjest Normalt kjekk
Skrevet

Truffet? Hvordan da? På hvilken måte går det an å bli truffet av ditt innlegg?

Du sier du vil ha en fin jente som ikke er opptatt av utseende. Hvorfor skulle jenter være mindre opptatt av utseende enn det du er?

Jeg tenker med en gang at du er misunnelig på andre for et eller annet siden du er så offensiv.

Utseende spiller faktisk en rolle ja, den som nekter for det lyver. Men hvis du leser innlegget mitt nøye så ser du at jeg like mye søker personlighet.

Gjest jeg er voksen i pappen.
Skrevet

Jeg tenker med en gang at du er misunnelig på andre for et eller annet siden du er så offensiv.

Utseende spiller faktisk en rolle ja, den som nekter for det lyver. Men hvis du leser innlegget mitt nøye så ser du at jeg like mye søker personlighet.

Jeg er enig med deg. Utseende spiller en rolle, men det kan være så mangt. Det eneste som er viktig er at du selv liker utseende, det betyr jo ikke at vedkommende må være pen. Det er øyet som ser. Jeg for min del har vært forelska i like mange pene som "mindre pene", men så lenge JEG liker utseende. Det er det som er viktig.

Annonse

Gjest signe signatur
Skrevet

Mvh

"Tror du jeg er dum eller."

Det avhenger av hvordan du ser ut ;0)

Gjest Daisy
Skrevet

Tydelig at du ikke har vært ute en vinternatt før!

Du får ingen dame på den måten hvertfall.

Virker litt lite reflektert selv hvis du tror det er sånn verden ser ut.

Gjest Daisy
Skrevet

Jeg har tydeligvis erta på meg mange her. Hvis dere ikke tolker alt jeg skrev bokstavelig så skjønner dere nok hva jeg mener.

Litt godvilje hjelper ;)

Tok det du mente og at du ikke mente det sånn du sa, men likevel synes jeg det vitner om en lite reflektert mann :P

Se deg om andre steder og ikke på modell&make-up skolen. He, he.

Gjest Daisy
Skrevet

Du må utenlands. Alle norske jenter har IQ som en brødskalk.

Og det kommer av at de har norske menn som fedre.

Gjest Daisy
Skrevet

Hør her: fortell meg hva jeg skal se etter (hvilke kjennetegn) og hvor jeg kan finne "dere", så skal jeg si hvor dere må lete.

Og forretsen, Thohei: selv om man er jålete og sminket, så er det veldig ofte man ikke trenger åå være dum for det. Jeg registerte at du ikke skrev "alle", men jeg aner en viss generalisering(?).

Let andre steder enn utesteder. Jobber du? Går du på skole? Jeg tror ikke det er så mye du kan se det på utad bortsett fra om de har rosa trailercaps eller ikke :P

Gjest Daisy
Skrevet

For å si det sånn, jeg ville ihvertfall ikke hatt en som ikke ville hatt en mindre billed-skjønn (men snill) jente, men som alltid går etter utseende og sutrer over at de ikke vil ha deg.

Høres ut som om du er ute etter en arm-piece, og ikke ute etter å bygge opp en meningsfull relasjon til et annet menneske.

Er det ikke akkurat det han faktisk er ute etter da? Noe mer enn en arm-piece eller hva du kalte det. Veggpryd, ville jeg sagt.

Gjest Lersåjeggriner
Skrevet

Kanskje detter helt teit av meg, men du virker jo nesten som en jeg leter etter (dette er ikke et forsøk på å få kontakt)! Godt å høre at dere finnes. En som er litt eldre, men ikke for mye, og er reflektert.

Reflektert...??

Ja dere får finne hverandre... LOL

Annonse

Gjest lersåjeggriner
Skrevet

Vet du hva, du minner meg sterkt om en selvgod 23-åring jeg møtte en gang!!

Han var så utrolig barnslig, så DUM, så latterlig overflatisk, jeg trodde ikke det kunne gå an... så jeg begynte å fjerne meg fra fyren, tenkte at "det her kan aldri gå bra". Da ble han lynforbanna som en liten unge, rakket ned på og sto i, men trøstet seg raskt med at jeg ikke var moden og voksen nok oppi hodet mitt og at han måtte ha noen som var mer VOKSEN. Og kjempepen...

Jeg hadde aldri hørt noe lignende om meg, hadde alltid hørt jeg var svært moden for alderen... tok dette som en stor projeksjon, fra en så latterlig umoden og selvgod gutt.

Jeg tror det kalles narsissistisk personlighetsforstyrrelse.

Gjest broken
Skrevet

Er det ikke akkurat det han faktisk er ute etter da? Noe mer enn en arm-piece eller hva du kalte det. Veggpryd, ville jeg sagt.

Nei, en armpiece kan godt være moden oppi hodet sitt også, men man dater vedkommende fordi hun ER på en viss måte (noe man vil bli assosiert med, eller noe man føler at man fortjener), ikke på grunn av den hun ER. (Går ut fra at vi alle er enige om at et menneske er mer enn sin intelligens og sitt utseende.) Gutter som ikke har de rette intensjonene når de vil ha seg kjærste, blir ofte observert sutrende over at "alle de pene er dumme jo". Skjønner du hvor jeg vil hen?

Gjest Kurt Kubein
Skrevet

Og det kommer av at de har norske menn som fedre.

Som igjen har norske kvinner som mødre?

Nei, slapp nå av litt da, Daisy. Det var ironisk ment overfor "Normalt kjekk". Trolig satte han saken bevisst på spissen i utgangspunktet også. Og kanskje du også var ironisk? Sånn sett blir det umulig å finne ironiens opprinnelige mor eller far, akkurat som idiotiens!

Gjest Daisy
Skrevet

Nei, en armpiece kan godt være moden oppi hodet sitt også, men man dater vedkommende fordi hun ER på en viss måte (noe man vil bli assosiert med, eller noe man føler at man fortjener), ikke på grunn av den hun ER. (Går ut fra at vi alle er enige om at et menneske er mer enn sin intelligens og sitt utseende.) Gutter som ikke har de rette intensjonene når de vil ha seg kjærste, blir ofte observert sutrende over at "alle de pene er dumme jo". Skjønner du hvor jeg vil hen?

Okei, skjønner.

Gjest Daisy
Skrevet

Som igjen har norske kvinner som mødre?

Nei, slapp nå av litt da, Daisy. Det var ironisk ment overfor "Normalt kjekk". Trolig satte han saken bevisst på spissen i utgangspunktet også. Og kanskje du også var ironisk? Sånn sett blir det umulig å finne ironiens opprinnelige mor eller far, akkurat som idiotiens!

Ikke sant? Det var nok ironi akkurat den kommentaren der, ja. Så har vi klarhet i det hvertfall.

Skjønner at han normalt kjekk (var det det han het?) var frustrert og satte ting på spissen, ja. Det gjorde jeg også. Overdrivelser blir møtt med overdrivelser. Skal ikke ta ting så alvorlig ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...