Moraki Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Hva er din favoritt kjærlighetsslåt? Ballader altså.. Kommer ikke på flere å laste ned nemlig, og jeg har dilla på rolig musikk for tiden. Jeg er veldig glad i rocke ballader, rolige kosesanger åååå... 0 Siter
Gjest Rebecha Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 I`ll make love to you - Boyz II men Never felt this way - Alicia Keys Dreamed you - Anastacia I swear - Boyz II men Spend my life with you - Eric Bennett When I saw you - Mariah Carey Just once - James Ingram 0 Siter
Gjest rødtopp Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 "I don`t want to miss a thing" med aerosmith er jo kjempebra rock:) også liker jeg celin dion.hun har jo mange fiine låter.....:-) 0 Siter
Moraki Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Skrevet 17. mars 2004 "I don`t want to miss a thing" med aerosmith er jo kjempebra rock:) også liker jeg celin dion.hun har jo mange fiine låter.....:-) Jeg hater sangene til Celine Dion...huff..hehhe 0 Siter
Gjest epletre Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Bryan Adams- Summer of 69 *sukk* Var paa konserten hans i helga:0) 0 Siter
Gjest malun Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 "Don't speak" med No Doubt "Black Hole Sun" med Soundgarden "First Time Ever I Saw Your Face" med Johnny Cash "Sår" med DeLillos "Søt" med Folk & Røvere "Ne Me Quitte Pas" med Jaques Brel "Please Do Not Go" med Violent Femmes "When 2 Are In Love" med Prince "Arms of Orion" med Prince "Jeg falt for deg før en gang" med To rustne herrer 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Kommer ikke på så mange når jeg blir "bedt" om det..Men her er hvertfall noen: The power of love - Frankie Goes to Hollywood Creep - Radiohead Crazy - Seal Classic - Adrian Gurwitz Wish you were here - Pink Floyd Cutting Crew - (I just) Died in your arms tonight Scorpions - Wind of Change Billy Idol - Sweet Sixteen Barclay James Harvest - Poorman's Moody Blues Words - FR David Jepp, 80-talls minnene står høyt hos meg... :-) 0 Siter
Gjest malun Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Kommer ikke på så mange når jeg blir "bedt" om det..Men her er hvertfall noen: The power of love - Frankie Goes to Hollywood Creep - Radiohead Crazy - Seal Classic - Adrian Gurwitz Wish you were here - Pink Floyd Cutting Crew - (I just) Died in your arms tonight Scorpions - Wind of Change Billy Idol - Sweet Sixteen Barclay James Harvest - Poorman's Moody Blues Words - FR David Jepp, 80-talls minnene står høyt hos meg... :-) Åh, Sweet Sixteen med Billy Idol...minnene! (sukk) 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Åh, Sweet Sixteen med Billy Idol...minnene! (sukk) Bittersøtt er det. :-} 0 Siter
Gjest rødtopp Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Jeg hater sangene til Celine Dion...huff..hehhe Hehe......!!ja det er jo lov det:-) er jo greit å ha forskjellig smak!! 0 Siter
morsan Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 "Dance me to the end of love" Leonard Cohen "Truly, Madly, Deeply" med ... *jernteppe* 0 Siter
Gjest Kurt Kubein Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Pearl Jam - Thumbin' My Way Pearl Jam - Around The Bend (mjo..) Pearl Jam - Black Lillebjørn Nilsen - Crescendo i gågata Crowded House - Don't Dream It's Over, evt. Neil Finns soloversjon (IKKE Sixpence None The Richer) Split Enz/Crowded House/Tim Finn/Neil Finn - Stuff And Nonsense (Anbefaler virkelig versjonen med Eddie Vedder fra Pearl Jam på vokal og Tim Finn fra Split Enz/Crowded House på piano. Finnes på "7 worlds collide". Chris Cornell - Sweet Euphoria 0 Siter
Gjest plutti Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 "hero" me Enrique Iglesias! *mimre-mimre* 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 A Rainy Night In Soho - The Pogues One - U2 Love That Kills - The Waterboys Have I Told You Lately - Van Morrison Still Loving You - Scorpions 0 Siter
Haleh Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 "Dance me to the end of love" Leonard Cohen "Truly, Madly, Deeply" med ... *jernteppe* Savage Garden:) 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Skrev det her for en liten stund siden...akkurat nå er det Muse med Unintended 0 Siter
morsan Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Savage Garden:) Takk skal du ha! Jeg hadde helt jernetppe og måtte bare lete gjennom alle CD'ene mine og finne den! Det er fint å høre den på CD, men dette kommer ikke opp mot det å se videoen! Ahhhhhh deilige Paris! *S* 0 Siter
serendipity Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 The Righteous Brothers- "Unchanged Melody" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.