Gjest Fuga Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 har vært på førstehjelpskurs og lært masse i kveld! Ting har forandret seg fra jeg var 12 og gikk på URK'en (Ungdommens Røde Kors) - ja, vi satt der og var faktisk nervøse for å gjøre feil før vi skulle gyve løs på Anne-dokka. Håper jeg slipper å få brukt for kunnskapen. - men er glad jeg gikk! Oppfordrer ALLE til å friske opp kunnskapene sine, -en dag er det DU som er førstemann på et skadested... 0 Siter
mrxx Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Jeg gjorde for to til tre uker siden:-) Tok litt på puppene samtidig, var jævlig faste,hehe. 0 Siter
nynne Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Har vært førstemann på skadested. Ingen hyggelig opplevelse. Veldig takknemlig for at førstehjelpskurs var obligatorisk på teroikurs dengang jeg tok lappen..... Fikk dessverre god bruk for det. 0 Siter
Gjest Fuga Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Jeg gjorde for to til tre uker siden:-) Tok litt på puppene samtidig, var jævlig faste,hehe. litt små... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.