Gå til innhold

Er det gratis å ta hivtest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har planer om å ta en hivtest og klamydiaprøve (ved urinprøve) på volvat. Er dette gratis eller koster det flesk?

Fortsetter under...

Skrevet

Vet ikke om klamydiaprøven er gratis? Men om du går på olafiaklinikken i oslo så får du testet deg for alle kjønnssykdommer gratis, mot at du svarer på et spørreskjema.

Gjest papirtiger
Skrevet

Selve prøven koster nok ikke noe, men du betaler for vanlige legetime. Hos Volvat er det selvsagt dyrere.

Bor du i Oslo er Olafia-klinikken et godt gratis alternativ.

Kizza1365380506
Skrevet

Vet ikke på Volvat men jeg betalte 750 kroner sist jeg var på privat legesenter. Altså som Volvat uten noen statlig støtte. Så ja, det er dyrt.

Mvh

Skrevet

Hvorfor skal du gjøre det på Volvat og betale masse når det er gratis på Olafiaklinikken?

Annonse

Gjest malun
Skrevet

Kjære vene, du kan selvsagt ikke vente å få noe gratis på Volvat.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...