Gjest billan Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Jeg este en annonse for dette produktet i dag, og den skryter selvsagt stort av gode resultater etter bare 6 uker. Så jeg lurer på om noen har erfaring med at denne kremen fungerer? 0 Siter
Gjest Kan funke for noen,men andre ikke Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Jeg brukte dette en god stund, og kan si at den hjalp litt,men var ikke en produkt jeg ville anbefalt. Spørs hvor stor problem-område du har og sånn. Man skal smøre den på ansiktet og la virke i ca. 10 min før man vasker den av. Trynet etterpå blir veldig rødt og klør litt. (det er vanlig-men går over). Du kan prøve å se,men anbefale egentlig å la naturen gå sin gang, for du kan aldri forhindre kvisene i å komme, bare sjule de overflødige..(for en stund i alle fall) Det er jo slik at når man endelig er kvitt de som er kommet, så kommer andre rett etterpå..Jævli? JA! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.