Gjest epletre Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Haha!! Traff tantaa mi her eg og:0) 0 Siter
Gjest e møje her inne eg Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Jøss, e det meg du robe på ? 0 Siter
Gjest Niesen din:o) Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Jøss, e det meg du robe på ? Ja, eg tror det e det eg robe på... Hihi:o) 0 Siter
Gjest de e nok meg ja Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Ja, eg tror det e det eg robe på... Hihi:o) E dårr andre og i familyen så dole ? Forresten, skikkelig kule chat bror din har lagt te på siden vårs :-) 0 Siter
Gjest Niesen din:o) Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 E dårr andre og i familyen så dole ? Forresten, skikkelig kule chat bror din har lagt te på siden vårs :-) Hehe.. så "dole".. ) Ja, bare logg deg inn når du e på siå, sånn at me går inn på chatten når me ser at andre e online! Og skriv i kalenderen òg. Ein greie måde å få me seg ting på, hvis folk brug`an:o) 0 Siter
Gjest me får chattast der du vett Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Hehe.. så "dole".. ) Ja, bare logg deg inn når du e på siå, sånn at me går inn på chatten når me ser at andre e online! Og skriv i kalenderen òg. Ein greie måde å få me seg ting på, hvis folk brug`an:o) Eg sende bror din ein liste med bursdager og spurte om han kunne legge de inn i kalendårren - eg fekk det ikkje te. Men han har sikkert ikkje hatt ti ennå, for eg såg de jaffal ikkje i mårres. 0 Siter
Gjest Niesen din:o) Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Eg sende bror din ein liste med bursdager og spurte om han kunne legge de inn i kalendårren - eg fekk det ikkje te. Men han har sikkert ikkje hatt ti ennå, for eg såg de jaffal ikkje i mårres. Jammen, du må jo lera deg det, sånn at du kan hiv inn ting når du komme på ting som ska skje, vett du:o) Det e ikkje vanskelig! Men hvis du skrive någe inn i kalenderen, så komme det ikkje fram me ein gang. Tror det komme fram neste gang D e online sjøl.... Tror det har någe me det å gjørr. 0 Siter
Gjest har dere ikke telefon? Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Dette er ikke et meldingsforum 0 Siter
Gjest chatt Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Dette er ikke et meldingsforum Vi er ferdige nå, du. Sorry !! 0 Siter
Gjest Niesen din:o) Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Dette er ikke et meldingsforum Nei, vi har ikke telefon. Ingenting. Vi er så fattige... 0 Siter
Gemini Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Nei, vi har ikke telefon. Ingenting. Vi er så fattige... Uffameg... :-) Men det ER et forum for Meldinger her på DOL. For å ikke erte på dere "har dere ikke telefon?" og andre, så kan dere jo flytte over dit. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.