Gjest pupper Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Hei! Jeg har veldig komplekser med puppene mine. Brystvortene er nemlig innover, og kommer sjelden ut... Jeg synes dette er så falut hver gang noen skal se dem(dusjen eller nye seksuelle relasjoner). Er en operasjon dyr? Er det vanskelig å få fiksa dette? Plager meg virkelig. Har ikke sett noen andre med samme problem(joda, jeg ser vel på andre i dusjen) 0 Siter
snilen Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 de fleste brystvorter kommer bare ut når man fryser. de kan også komme ut om en gutt suger på dem. eller om man har mensen eksempel. hadde vi hatt brystvorter som sto ut hele dagen ville de blitt veldig såre og vonde! dessuten er det lettere å få brystvortene til å stå ut nå som jeg er over tyve, enn da jeg var under tyve år. så jeg ville ikke giddet å bekymre meg for dette jeg. 0 Siter
Gjest pupper Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 de fleste brystvorter kommer bare ut når man fryser. de kan også komme ut om en gutt suger på dem. eller om man har mensen eksempel. hadde vi hatt brystvorter som sto ut hele dagen ville de blitt veldig såre og vonde! dessuten er det lettere å få brystvortene til å stå ut nå som jeg er over tyve, enn da jeg var under tyve år. så jeg ville ikke giddet å bekymre meg for dette jeg. Er over 20 jeg. Jeg må fryse veldig kraftig om brystvortene skal komme ut. Og at jeg er kåt, og at en gutt suger på dem, betyr ikke alltid at dem vil komme fram. 0 Siter
Gjest Fuga Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Når ungen dier så er det i boks - for resten av livet! .) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.