Gå til innhold

Innover brystvorter

Anbefalte innlegg

Gjest pupper
Skrevet

Hei!

Jeg har veldig komplekser med puppene mine. Brystvortene er nemlig innover, og kommer sjelden ut... Jeg synes dette er så falut hver gang noen skal se dem(dusjen eller nye seksuelle relasjoner).

Er en operasjon dyr? Er det vanskelig å få fiksa dette? Plager meg virkelig. Har ikke sett noen andre med samme problem(joda, jeg ser vel på andre i dusjen)

Skrevet

de fleste brystvorter kommer bare ut når man fryser. de kan også komme ut om en gutt suger på dem. eller om man har mensen eksempel. hadde vi hatt brystvorter som sto ut hele dagen ville de blitt veldig såre og vonde!

dessuten er det lettere å få brystvortene til å stå ut nå som jeg er over tyve, enn da jeg var under tyve år. så jeg ville ikke giddet å bekymre meg for dette jeg.

Gjest pupper
Skrevet

de fleste brystvorter kommer bare ut når man fryser. de kan også komme ut om en gutt suger på dem. eller om man har mensen eksempel. hadde vi hatt brystvorter som sto ut hele dagen ville de blitt veldig såre og vonde!

dessuten er det lettere å få brystvortene til å stå ut nå som jeg er over tyve, enn da jeg var under tyve år. så jeg ville ikke giddet å bekymre meg for dette jeg.

Er over 20 jeg. Jeg må fryse veldig kraftig om brystvortene skal komme ut. Og at jeg er kåt, og at en gutt suger på dem, betyr ikke alltid at dem vil komme fram.

Skrevet

Når ungen dier så er det i boks - for resten av livet! .)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...