Gjest Anonym som bare fy Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Krasjet med bilen idag, og det var helt og holdent min feil. Er så rasende på meg selv. Har kjørt i 15 år, og det har aldri vært min feil før. Skadet heldigvis ikke noen.Forferdelig følelse å ha skylda. Premieidiot!! 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Vel amen til det. Kjent følelse. Bare legg den ifra deg først som sist. Du vet gjort er gjort, og elg er elg osv. Mvh 0 Siter
Gjest Anonym som bare fy Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Vel amen til det. Kjent følelse. Bare legg den ifra deg først som sist. Du vet gjort er gjort, og elg er elg osv. Mvh takk for det. Kommer nok til å tenke på det en stund, men får prøve å vende det til noe positivt, nemlig bli en mer oppmerksom sjåfør. Får meg til å tenke på det store ansvaret en har når en setter seg bak rattet 0 Siter
modesty Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Jeg rygget på stolpe med mammas tre uker gamle bil for et par år siden..da kan du tro jeg var lei meg! Jeg gråt og mente at jeg aldri skulle kjøre bil igjen.. Dagen etter var jeg selvfølgelig ute på veien igjen, og den lille skaden ble fort glemt. Det kan skje med alle! Bare vær glad for at det kun var materielle skader.. =) 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Jeg rygget på stolpe med mammas tre uker gamle bil for et par år siden..da kan du tro jeg var lei meg! Jeg gråt og mente at jeg aldri skulle kjøre bil igjen.. Dagen etter var jeg selvfølgelig ute på veien igjen, og den lille skaden ble fort glemt. Det kan skje med alle! Bare vær glad for at det kun var materielle skader.. =) Det er søren meg ikke glemt før regninga er betalt. Og så er man uten bil til man har råd å betale ( 0 Siter
Gjest Anonym som bare fy Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Jeg rygget på stolpe med mammas tre uker gamle bil for et par år siden..da kan du tro jeg var lei meg! Jeg gråt og mente at jeg aldri skulle kjøre bil igjen.. Dagen etter var jeg selvfølgelig ute på veien igjen, og den lille skaden ble fort glemt. Det kan skje med alle! Bare vær glad for at det kun var materielle skader.. =) Men jeg tenker på at jeg skaper bry for den jeg kjørte inn i, selv om vedkommende ikke ble verken skadet eller oppskaket. Heldigvis hadde hun en gammel bil, og da pleier de som regel komme godt fra det økonomisk. 0 Siter
Rubia Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Joda, men vi kan alle gjøre feil vet du, så unik er du ikke... Så var det skjedd, etter 15 år, og jeg kan skjønne at det er kjempesurt, men slikt skjer hvem som helst så jeg får håpe du kan trøste deg med det. Du gjør nok ikke samme feilen om igjen. Nå blir det vel litt høyere premie fremover da, men etter hvert så er det "glemt". Lykke til. Og du...det aller viktigste er jo at hverken du eller andre ble skadet, da. 0 Siter
Gjest mistet en venn! Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 takk for det. Kommer nok til å tenke på det en stund, men får prøve å vende det til noe positivt, nemlig bli en mer oppmerksom sjåfør. Får meg til å tenke på det store ansvaret en har når en setter seg bak rattet Vær bare glad at ingen ble skadet eller døde! Det kunne gått så mye verre vet du! Man bør være aktsom i bil, det har hvertfall jeg lært!! 0 Siter
Gjest alive&kicking Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Tenk på alle andre som kunne ha kræsjet hadde det ikke vært fordi du har kjørt skadefritt i 15 år..... For å forklare nærmere. Som fersk sjåfør kunne jeg ha kræsjet mange ganger, men jeg har sluppet det fordi andre har vært flinke i trafikken. Nå har jeg hatt sertifikatet i snart 3 år og har fått en del trening, men var fryktelig usikker ganske lenge. Så kanskej du har vært en av de som har greid å stoppe i tide for meg en gang???? Mager trøst kanskje..... 0 Siter
monsina Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Been there, done that... - og så tre ganger, til og med! *trøster* 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Huff, da! Jeg har bulka mors bil en gang. Og fått en automatbom deisende i bildøra. Pluss litt til Vær glad det ikke ble værre enn materielt. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Når du har kjørt i 15 år uten å gjøre slike feil, så er jo det veldig bra. Du får trøste deg med det oppi det hele ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.