Gå til innhold

Bør jeg ringe og "purre"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var for snart tre uker siden på jobbintervju om en sommerjobb. Mannen som intervjuet meg garanterte meg nesten jobb, mente ihvertfall at jeg veldig sannsynlig kom til å få jobbe der, og han skulle ringe meg innen halvannen-to uker. Til fredag er det tre uker siden, og jeg har ikke hørt noe enda.

Bør jeg ringe dit selv, eller virker det masete?

Skrevet

Når han har sagt halvannen-to uker, og ennå ikke har ringt etter 3 uker er det absolutt ikke masete, men smart å ringe. Det kan jo bare hende at han har hatt for mye å gjøre, vært for stressa, og glemt å ringe deg.

Kizza1365380506
Skrevet

Ja det synes jeg, når det er gått tre uker vil det ikke høres ut som masing men som interesse. Men jeg synes jo det ikke er særlig lurt å halveis love bort en jobb om en ikke er ferdig med intervjuene.

Men det er jo lenge til ferien så...

Nei, jeg hadde ringt definitivt. :o)

Mvh

Pappa Bjørn
Skrevet

Bare å ringe. En ting at du ikke virker masete når du har ventet så lenge, men samtidig skal det ikke virke som om du er likegyldig heller. Du er tross alt interessert i å få jobben.

Gjest Kurt Kubein
Skrevet

Nysgjerrig: Hvilken type sommerjobb?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...