Gå til innhold

Noen som har spilt Mystery of time and space?

Anbefalte innlegg

Gjest sandex
Skrevet

Et rom der man skal finne div. gjenstander og komme seg ut av rommet?!

Noen tips?! :)

Fortsetter under...

Skrevet

Har forsøkt men ga opp!! :-)

Mener å vite at dette ble diskutert i en tidligere tråd her på åpent forum, ta en titt du så kanskje du finner løsningen..

Skrevet

Jeg har tatt hele, så bare spør hvis det er noe du ikke får til

Gjest sandex
Skrevet

Tuusen takk :) Jeg er i rommet der hvor jeg har fanget "rotta" i diskett-boksen... prøvde å plassere den under "trappa" - men det var for tidlig... Har funnet tre fliser i det andre rommet, men finner IKKE ut hva mer jeg skal gjøre :( PS: Klarte du hele spillet uten hjelp?!

Skrevet

Tuusen takk :) Jeg er i rommet der hvor jeg har fanget "rotta" i diskett-boksen... prøvde å plassere den under "trappa" - men det var for tidlig... Har funnet tre fliser i det andre rommet, men finner IKKE ut hva mer jeg skal gjøre :( PS: Klarte du hele spillet uten hjelp?!

De tre flisene skal inn under den trappa. Det står mye om dette brettet og de andre brettene under den tråden fra 24.02.04. Til og med jeg klarte alle brettene med hjelp fra dol.

Annonse

Gjest sandex
Skrevet

De tre flisene skal inn under den trappa. Det står mye om dette brettet og de andre brettene under den tråden fra 24.02.04. Til og med jeg klarte alle brettene med hjelp fra dol.

Takker... klarte det, men får problemer på nivå 5 etter å ha klart smileyene og henta nøkkelen... NÅ er jeg STUCK! :)

Gjest sandex
Skrevet

Takker... klarte det, men får problemer på nivå 5 etter å ha klart smileyene og henta nøkkelen... NÅ er jeg STUCK! :)

sorry.. bare jeg som ikke trykket rett :) Klarte det nå

Skrevet

Det finnes linker med løsninger til alle rommene- men DET er barnslig å bruke dem. Vil heller oppfordre til å bruke chatrommet (det ligger rett under bildet). Der er det til en hver tid mange andre som spiller- fikk et par hint av dem. Mye bedre enn en inngående forklaring.

Gjest sandex
Skrevet

Det finnes linker med løsninger til alle rommene- men DET er barnslig å bruke dem. Vil heller oppfordre til å bruke chatrommet (det ligger rett under bildet). Der er det til en hver tid mange andre som spiller- fikk et par hint av dem. Mye bedre enn en inngående forklaring.

kan ikke bruke chat-rommet.. virker ikke...

Gjest sandex
Skrevet

NÅ står jeg fast for godt :) Teletransportøren der vi allerede har satt på plass 3 hjul i etasjene under... Har fått en diskett på plass, men får bare feilmelding ... noen som vet?!?!

Gjest motisaz
Skrevet

nei, må innrømme at jeg trengte litt hjelp på det siste eller kanskje de to siste brettene.

Har du klart hele nå?

(har ikke vært her inne i det siste, derfor jeg ikke har sett dette før nå.)

Gjest sandex
Skrevet

nei, må innrømme at jeg trengte litt hjelp på det siste eller kanskje de to siste brettene.

Har du klart hele nå?

(har ikke vært her inne i det siste, derfor jeg ikke har sett dette før nå.)

Ja da - klarte hele denne dagen - klarte IKKE å gi meg :) puuuuuh

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...