Gå til innhold

Forts. " Hunden min er dårlig"...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig var vet.besøket over.

Hunden hadde 40 i feber og var veldig øm i buken. Siden han har hatt normal avføring visste de ikke hva det kunne vært.

Han fikk en sprøyte med antibiotika og resept på tabletter som skulle taes i ti dager.

Jeg skal også ta med en urinprøve av ham og analysere på labben på skolen i morgen og ringe svaret inn til vet.

Så nå ligger han der litt pjusk da...selvsakt med så høy feber...men vet. mente han skulle bli bedre i løpet av en dag eller to.

Så da får vi håpe at bamsen min kommer seg uten mèn.

Takk til alle som viste medfølelse...

:)

Gjest epletre
Skrevet

Off stakar! Haaper at det ikke er noe alvorlig vertfall!

Skal ut paa joggetur med hunden naa jeg.. Hu staar her a griner til meg..

Gjest Rusle
Skrevet

Håper hunden din blir bra igjen. Du skal se at en kur med medisin gjør susen for den ;-)

Skrevet

Håper hunden din blir bra igjen. Du skal se at en kur med medisin gjør susen for den ;-)

Ja, nå blir det nok bra :)

Han er litt piggere da, har spist bittelitt også.

Skrevet

Off stakar! Haaper at det ikke er noe alvorlig vertfall!

Skal ut paa joggetur med hunden naa jeg.. Hu staar her a griner til meg..

Skal sjekke urina i morgen da...fint at jeg har muligheter til det selv.

Bamsen min får vente med turer han da, bare en liten lufting i ny og ne.

Men ha er en smule piggere, har tilogmed spist litte grann, så dette går nok bra, takk og lov.

Gjest Rusle
Skrevet

Ja, nå blir det nok bra :)

Han er litt piggere da, har spist bittelitt også.

Det var fint å høre ;-)

Skrevet

Dette går helt sikkert bra, minner meg ganske mye om en infeksjon min hund hadde for en del år siden..

Tenk positivt, dette klarer dere begge to:-)

Pappa Bjørn
Skrevet

Det var tidligere i dag. Hvordan går det med den nå? Blir jo engasjert av denne forum-kjeledeggen.*S*

Skrevet

Det var tidligere i dag. Hvordan går det med den nå? Blir jo engasjert av denne forum-kjeledeggen.*S*

*ler*...ja det er jo enkelt å dele med seg her på DOL da :)

Nå er klokka snart tre og han er fremdeles en del redusert. Har kun spist den godbiten han fikk tabletten sin i i dag morges og ikke noe annet.

Urina sjekket jeg på skolen men den slo ikke ut på noe. Har tatt med meg ting hjem slik at jeg får sjekket urinen hans et par ganger til i løpet av helga.

Burde snart sett endel bedring nå tror jeg, han har fått tre tabletter nå i tillegg til sprøytene hos vet...

Takk for medfølelsen, bamse :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...