Gå til innhold

klumpete utflod

Anbefalte innlegg

Gjest klumpete
Skrevet

hei. jeg er en jente på snart 17år, jeg har fått klumpete utflod.. jeg har vell egentlig hadd det en stund, men jeg har alltid tenkt at det forsvinner. hva kan dette bety? noen som har erfart det samme?

Skrevet

RE det sånn som "stivner" og er litt gulaktig. I så fall en del av puberteten.

Gjest klumpete
Skrevet

RE det sånn som "stivner" og er litt gulaktig. I så fall en del av puberteten.

nei det er ikke det. den er lys/hvit med lyse små klumper..

Skrevet

Kommer den når du har eggløsning?

Gjest prøver å hjelpe
Skrevet

Kan være sopp. klør det? Da blir den tykk og klumpete! Kjøpt canesten på apoteket! Det er reseptfritt!

Gjest mor i juni
Skrevet

høres definitivt ut som sopp.

Gjest klumpete
Skrevet

høres definitivt ut som sopp.

SOPP?! hvordan får man sopp i underlivet? hmm. jeg er reinslig som bare F, vasker meg nedentil med asan 2 ganger daglig + vært i fast forhold snart i 2år..

Gjest klumpete
Skrevet

Kan være sopp. klør det? Da blir den tykk og klumpete! Kjøpt canesten på apoteket! Det er reseptfritt!

SOPP?! hvordan får man sopp i underlivet? hmm. jeg er reinslig som bare F, vasker meg nedentil med asan 2 ganger daglig + vært i fast forhold snart i 2år.. ja noen gang så klør det i underlivet, noe jævlig!

Gjest mor i juni
Skrevet

SOPP?! hvordan får man sopp i underlivet? hmm. jeg er reinslig som bare F, vasker meg nedentil med asan 2 ganger daglig + vært i fast forhold snart i 2år..

Sopp finnes naturlig i underlivet, i små mengder. Men noen ganger blusser den opp fordi den normale floraen der nede forstyrres. Den kan skje f.eks. ved for mye vasking.

Jeg fikk selv noen soppinfeksjoner av Asan, den er for lite sur. pH 5,5 er altfor høyt, så bruk heller Lactacyd som bare har 3,5 i pH-verdi.

Det er fryktelig vanlig å få soppinfesksjon, og du kan så kjøpt Canesten på apoteket. Tror de har tre-dagers kurer med vaginalkapsler og krem.

Skrevet

SOPP?! hvordan får man sopp i underlivet? hmm. jeg er reinslig som bare F, vasker meg nedentil med asan 2 ganger daglig + vært i fast forhold snart i 2år.. ja noen gang så klør det i underlivet, noe jævlig!

I underlivet har vi en surhetsgrad, og når denne blir "forstyrret" kan vi få sopp.

Det å vaske seg for mye f.eks. er en grunn til at mange får sopp.

Sopp er noe mange får mange ganger i livet, og har ingen ting med "ureinslighet" å gjøre.

Prøv Canesten som anbefalt og vær forsiktig med vasking.

Egentlig skal man når man er frisk klare seg med en grei vask om dagen med rent vann.

Lykke til og god bedring.

Hilsen...

Skrevet

Sopp finnes naturlig i underlivet, i små mengder. Men noen ganger blusser den opp fordi den normale floraen der nede forstyrres. Den kan skje f.eks. ved for mye vasking.

Jeg fikk selv noen soppinfeksjoner av Asan, den er for lite sur. pH 5,5 er altfor høyt, så bruk heller Lactacyd som bare har 3,5 i pH-verdi.

Det er fryktelig vanlig å få soppinfesksjon, og du kan så kjøpt Canesten på apoteket. Tror de har tre-dagers kurer med vaginalkapsler og krem.

Og jeg fikk sopp av grevens... eller hva det heter....

Sopp kan lett oppstå etter mensen, da det reguleres litt der nede...

Også det å være for renslig (ikke surt nok) kan føre til kløe og svie, fordi det ikke er slik det skal være... ikke misforstå vanlig renslighet og FOR renslig...

Dessuten kan man få sopp av antibiotikakurer... her du gått på noen slike i det siste, det kan ta noen uker før det kommer, fordi antibiotika fucker litt med "systemet" ditt!

Eller for trange bukser og fuktighet (skinn/dans osv)

Alt etter hvor restant du er...

Og da selvfølgelig sex...

Bente831365380491
Skrevet

Du kan faktisk få det av å være for renslig!!! Og dersom du går med for trange bukser!!!

Det er helt sikkert ikke noe verre enn det, og det er ikke farlig!

Gjest mor i juni
Skrevet

Og jeg fikk sopp av grevens... eller hva det heter....

Sopp kan lett oppstå etter mensen, da det reguleres litt der nede...

Også det å være for renslig (ikke surt nok) kan føre til kløe og svie, fordi det ikke er slik det skal være... ikke misforstå vanlig renslighet og FOR renslig...

Dessuten kan man få sopp av antibiotikakurer... her du gått på noen slike i det siste, det kan ta noen uker før det kommer, fordi antibiotika fucker litt med "systemet" ditt!

Eller for trange bukser og fuktighet (skinn/dans osv)

Alt etter hvor restant du er...

Og da selvfølgelig sex...

Ja, grevens er grusom.. nesten umulig å vaske vekk, jo.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...