Gjest novise Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Altså, i min uvitenhet sitter jeg her med en flaske rensemelk av fint merke og med utenlandsk skrift på. Jeg har tydet: "påføres med en bomullsdott". Men: Skal man vaske ansiktet først? Påføres tørt fjes/vått fjes? Skylle av etterpå, og så medfølgende ansiktsvann? Skal denne "melka" virke, eller skal man bare dra over det verste med bomullen, og vaske ansiktet etterpå? Hvis noen har litt folkeopplysning til meg, blir jeg glad. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Aina E Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Ta litt i hånden, masser inn i huden med fingertuppene. Dette løser opp møkk og åpner porene i huden... Etterpå skyller du med lunkent vann og lukker porene med ansiktsvann til slutt. (Som påføres med bomullsdott). 0 Siter
Gjest novise Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Ta litt i hånden, masser inn i huden med fingertuppene. Dette løser opp møkk og åpner porene i huden... Etterpå skyller du med lunkent vann og lukker porene med ansiktsvann til slutt. (Som påføres med bomullsdott). Takk for svar. Men skal den da påføres på tørt skittent fjes? Mvh 0 Siter
Gjest raisin Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Takk for svar. Men skal den da påføres på tørt skittent fjes? Mvh Ja! 0 Siter
serendipity Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Takk for svar. Men skal den da påføres på tørt skittent fjes? Mvh Jeg plerirm å ta en par håndfulle med lunket vann i ansiktet først. Men det er individuelt :-) 0 Siter
Gjest Fuga Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Ta litt i hånden, masser inn i huden med fingertuppene. Dette løser opp møkk og åpner porene i huden... Etterpå skyller du med lunkent vann og lukker porene med ansiktsvann til slutt. (Som påføres med bomullsdott). PST! er du klar for i kveld? jeg skal skrive referatet på stedet jeg...*lat* 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Takk for svar. Men skal den da påføres på tørt skittent fjes? Mvh Hva står det mer på flasken din da, kanskje noen kloke hoder her inne kan oversette? Jeg ville vasket av det verste av sminke, sjit og lort med vann før jeg hadde på rensemelk. Og massert inn melka på fuktig fjes, strøket det av med bomull og så skyllet med vann igjen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.