Gå til innhold

Rensemelk, hvordan bruke det?

Anbefalte innlegg

Gjest novise
Skrevet

Altså, i min uvitenhet sitter jeg her med en flaske rensemelk av fint merke og med utenlandsk skrift på. Jeg har tydet: "påføres med en bomullsdott".

Men:

Skal man vaske ansiktet først? Påføres tørt fjes/vått fjes? Skylle av etterpå, og så medfølgende ansiktsvann? Skal denne "melka" virke, eller skal man bare dra over det verste med bomullen, og vaske ansiktet etterpå?

Hvis noen har litt folkeopplysning til meg, blir jeg glad.

Med vennlig hilsen

Fortsetter under...

Gjest Aina E
Skrevet

Ta litt i hånden, masser inn i huden med fingertuppene. Dette løser opp møkk og åpner porene i huden...

Etterpå skyller du med lunkent vann og lukker porene med ansiktsvann til slutt. (Som påføres med bomullsdott).

Gjest novise
Skrevet

Ta litt i hånden, masser inn i huden med fingertuppene. Dette løser opp møkk og åpner porene i huden...

Etterpå skyller du med lunkent vann og lukker porene med ansiktsvann til slutt. (Som påføres med bomullsdott).

Takk for svar. Men skal den da påføres på tørt skittent fjes?

Mvh

Gjest raisin
Skrevet

Mvh

Ja!

serendipity
Skrevet

Mvh

Jeg plerirm å ta en par håndfulle med lunket vann i ansiktet først. Men det er individuelt :-)

Skrevet

PST! er du klar for i kveld? :) jeg skal skrive referatet på stedet jeg...*lat*

Annonse

Gjest mor i juni
Skrevet

Mvh

Hva står det mer på flasken din da, kanskje noen kloke hoder her inne kan oversette?

Jeg ville vasket av det verste av sminke, sjit og lort med vann før jeg hadde på rensemelk. Og massert inn melka på fuktig fjes, strøket det av med bomull og så skyllet med vann igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...