Gå til innhold

Litt ekkelt spørsmål om avføring..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mest vanlig at avføringen legger seg på bunnen eller at den flyter i vannet?

Fortsetter under...

Skrevet

Om den flyter betyr det at du har nyttiggjort deg mest av næringen, om den synker er den enda full av mat og du bør rense tarmtottene dine! :)

Skrevet

Om den flyter betyr det at du har nyttiggjort deg mest av næringen, om den synker er den enda full av mat og du bør rense tarmtottene dine! :)

Hva mener du med rense tarmtottene? Jeg har nemlig i lengre tid hatt avføring som havner på bunnen i skåla..er det farlig tror du?

Gjest papirtiger
Skrevet

Eller kanskje man spiser for mye til at all næringen kan brukes :)

Gjest sykpleierstudent
Skrevet

Hva mener du med rense tarmtottene? Jeg har nemlig i lengre tid hatt avføring som havner på bunnen i skåla..er det farlig tror du?

Avføringen min havner alltid på bunnen. Det har den sikkert gjort oss deg også rett som det er. Du har bare tilfeldigvis blitt litt ekstra obs på dette i det siste. Det er det du spiser som avgjør om avføringen synker eller flyter. Mye kjøtt og "tung" mat= avføringen synker. Masse brød og fiber= avføringen flyter :-)

Annonse

Skrevet

Avføringen min havner alltid på bunnen. Det har den sikkert gjort oss deg også rett som det er. Du har bare tilfeldigvis blitt litt ekstra obs på dette i det siste. Det er det du spiser som avgjør om avføringen synker eller flyter. Mye kjøtt og "tung" mat= avføringen synker. Masse brød og fiber= avføringen flyter :-)

Og hvis den er flytende, prematur og intet avtrede...?

*beit for noe å diskutere*

Skrevet

Hvis den er lys, fettaktig og flyter kan det tyde på at du har cøliaki.

Gjest hvordan det er
Skrevet

Dette er bare tull. Avføringen skal normalt ikke flyte, uten at det er noe å henge seg opp i om den gjør det fra tid til annen. Hvis avføringen flyter betyr det at den inneholder mye fett.

Skrevet

Dette er bare tull. Avføringen skal normalt ikke flyte, uten at det er noe å henge seg opp i om den gjør det fra tid til annen. Hvis avføringen flyter betyr det at den inneholder mye fett.

Er det derfor jeg ikke legger på meg? Min flyter nemlig alltid :o(

Gjest mor i juni
Skrevet

Og hvis den er flytende, prematur og intet avtrede...?

*beit for noe å diskutere*

Hvis den er flytende, hvordan kan den da samtidig være prematur? Flytende rester bør ut så fort som overhodet mulig. :-)

Gjest bæsjen
Skrevet

På ferie i Afrika tok jeg Idoform, og da fløt den så en skulle tro det var isopor. Måtte trekke 17 ganger for å få alt ned. Kult.

Skrevet

Hvis den er flytende, hvordan kan den da samtidig være prematur? Flytende rester bør ut så fort som overhodet mulig. :-)

Alt som kommer rennende før en finner et avtrede er prematurt. Hvis du da ikke snakker om en drittunge, dah...

Yack...

*går fra bordet*

Annonse

Skrevet

Jeg bare tuller! :)

Skrevet

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...