melbatoast Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Er det mest vanlig at avføringen legger seg på bunnen eller at den flyter i vannet? 0 Siter
Gjest Fuga Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Om den flyter betyr det at du har nyttiggjort deg mest av næringen, om den synker er den enda full av mat og du bør rense tarmtottene dine! 0 Siter
melbatoast Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Skrevet 18. mars 2004 Om den flyter betyr det at du har nyttiggjort deg mest av næringen, om den synker er den enda full av mat og du bør rense tarmtottene dine! Hva mener du med rense tarmtottene? Jeg har nemlig i lengre tid hatt avføring som havner på bunnen i skåla..er det farlig tror du? 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Om den flyter betyr det at du har nyttiggjort deg mest av næringen, om den synker er den enda full av mat og du bør rense tarmtottene dine! Eller kanskje man spiser for mye til at all næringen kan brukes 0 Siter
Gjest sykpleierstudent Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Hva mener du med rense tarmtottene? Jeg har nemlig i lengre tid hatt avføring som havner på bunnen i skåla..er det farlig tror du? Avføringen min havner alltid på bunnen. Det har den sikkert gjort oss deg også rett som det er. Du har bare tilfeldigvis blitt litt ekstra obs på dette i det siste. Det er det du spiser som avgjør om avføringen synker eller flyter. Mye kjøtt og "tung" mat= avføringen synker. Masse brød og fiber= avføringen flyter :-) 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Det er no dritt uansett... *himler med aua* 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Avføringen min havner alltid på bunnen. Det har den sikkert gjort oss deg også rett som det er. Du har bare tilfeldigvis blitt litt ekstra obs på dette i det siste. Det er det du spiser som avgjør om avføringen synker eller flyter. Mye kjøtt og "tung" mat= avføringen synker. Masse brød og fiber= avføringen flyter :-) Og hvis den er flytende, prematur og intet avtrede...? *beit for noe å diskutere* 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Hvis den er lys, fettaktig og flyter kan det tyde på at du har cøliaki. 0 Siter
Gjest hvordan det er Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Om den flyter betyr det at du har nyttiggjort deg mest av næringen, om den synker er den enda full av mat og du bør rense tarmtottene dine! Dette er bare tull. Avføringen skal normalt ikke flyte, uten at det er noe å henge seg opp i om den gjør det fra tid til annen. Hvis avføringen flyter betyr det at den inneholder mye fett. 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Dette er bare tull. Avføringen skal normalt ikke flyte, uten at det er noe å henge seg opp i om den gjør det fra tid til annen. Hvis avføringen flyter betyr det at den inneholder mye fett. Er det derfor jeg ikke legger på meg? Min flyter nemlig alltid ( 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Og hvis den er flytende, prematur og intet avtrede...? *beit for noe å diskutere* Hvis den er flytende, hvordan kan den da samtidig være prematur? Flytende rester bør ut så fort som overhodet mulig. :-) 0 Siter
Gjest bæsjen Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 På ferie i Afrika tok jeg Idoform, og da fløt den så en skulle tro det var isopor. Måtte trekke 17 ganger for å få alt ned. Kult. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Hvis den er flytende, hvordan kan den da samtidig være prematur? Flytende rester bør ut så fort som overhodet mulig. :-) Alt som kommer rennende før en finner et avtrede er prematurt. Hvis du da ikke snakker om en drittunge, dah... Yack... *går fra bordet* 0 Siter
Gjest Fuga Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Hva mener du med rense tarmtottene? Jeg har nemlig i lengre tid hatt avføring som havner på bunnen i skåla..er det farlig tror du? Jeg bare tuller! 0 Siter
Gjest Fuga Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Dette er bare tull. Avføringen skal normalt ikke flyte, uten at det er noe å henge seg opp i om den gjør det fra tid til annen. Hvis avføringen flyter betyr det at den inneholder mye fett. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.