Gå til innhold

Idol..igjen,

Anbefalte innlegg

Gjest Rebecha
Skrevet

Så - det nærmer seg Idol igjen. Hvem synes dere bør gå ut (basert på sangprestasjon selvsagt)?

Skrevet

Jeg driter i hvem som går ut så lenge Margareth vinner til slutt!!

Gjest sandex
Skrevet

Sandra selvfølgelig :) Ikke til å komme utenom selv om hun er aldri så sjarmerende :)

Gjest mor i juni
Skrevet

Basert på sangprestasjon så må jeg si at vi må vente til i morgen, siden jeg ikke har hørt den prestasjonen enda. ;-)

Skrevet

Sandra var jo elendig sist, men hun kan jo gjøre det bedre denne gangen. Hvis ikke synes jeg hun skal ut, men altså umulig å si før morgendagen, gleder meg ivertfall enormt.

Gjest rødtopp
Skrevet

Hvis Sandra synger like dårlig som sist ,så synes jeg hun bør gå ut!!men mye kan skje enda:-)

Men Margaret er og blir nok den beste etter min mening iallefall!!You go girl!!hehe..

Skrevet

Hvem som må gå ut vet ikke jeg... men hun Maria er min favoritt... da reiser hårene på armen seg!!!

Pappa Bjørn
Skrevet

Han lille bergenseren som aldri skulle kommet inn igjen. Vekk me`n!

Skrevet

Jeg driter i hvem som går ut så lenge Margareth vinner til slutt!!

Amen sistahh! ;D

Skrevet

Jeg ville vel helst hatt ut Trung. Er drittlei av stemmen hans nå. Kan ikke fordra boyband-musikk, og det er det det høres ut som når han synger. Etter det vil jeg ha ut Sandra tror jeg.

Gjest Daisy
Skrevet

Jeg ville vel helst hatt ut Trung. Er drittlei av stemmen hans nå. Kan ikke fordra boyband-musikk, og det er det det høres ut som når han synger. Etter det vil jeg ha ut Sandra tror jeg.

Enig med deg på han. Kjedelig stemme. Pent og rent, men kjedelig.

Gjest Misteros
Skrevet

En annen ting utenom sak, Trung ser ut som han har Downs syndrom, men synger med boybandstemme.Rar kombinasjon, hehe..

Men ut med Sandra, hun får værre og værre stemme for hver gang, desverre.Syntes nemlig hun hadde ganske fin stemme første gangen jeg hørte henne, men nå går det på stumpa løs.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...