Mistera Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Sliter sinnsykt, har lett over alt... men det eneste jeg finner er oversetting av bare ord ikke setninger.... Nå er det en fagbok om den kalde krigen vi skal oversette og skrive resymee om, og engelsken min er ræva... iallefall i fagspråk, som jeg ikke finner i ordbøkene, eller på nett!!! Noen som vet om en side som oversetter setninger? Huff, jævlig å få en plutselig obligatorisk oppgave, oppå den andre eksamensoppgaven og de skal innleveres med bare en helgs mellomrom... fredag eksamenoppgaven, mandag resymee...... hrmf............ 0 Siter
Rubia Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Kan desverre ikke hjelpe deg...ville bare vise min medfølelse... stakkars deg, tvi tvi, og lykke til. 0 Siter
Mistera Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Skrevet 18. mars 2004 Kan desverre ikke hjelpe deg...ville bare vise min medfølelse... stakkars deg, tvi tvi, og lykke til. Takker:) Frustrasjonsnivået stiiiger... 0 Siter
nedtelling Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 http://babelfish.altavista.com/babelfish/tr kan denne hjelpe deg kanskje? 0 Siter
Mistera Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Skrevet 19. mars 2004 http://babelfish.altavista.com/babelfish/tr kan denne hjelpe deg kanskje? Takk, men den oversetter ikke til Norsk... Fagspråk, uten sammenligninger i norske bøker er no d.... 0 Siter
....AV Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 www.freetranslation.com Men slike maskinoversettelser er ikke helt til å stole på, så ikke ta alt for god fisk... 0 Siter
andor Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 www.freetranslation.com Men slike maskinoversettelser er ikke helt til å stole på, så ikke ta alt for god fisk... Lær deg engelsk. ditt grasnaut! 0 Siter
....AV Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 Lær deg engelsk. ditt grasnaut! Jaha? Jeg kan engelsk, jeg, ellers takk for rådet. Jeg svarte faktisk bare på et spørsmål. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.