Gjest AnyMouse Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Jeg har tydeligvis en virus som Norton ikke klarer å bli kvitt. Fol mottar email fra meg som jeg ikke har sendt. Denne: Worm.SomeFool.Gen-2 Noen som har tips til meg? 0 Siter
nanna Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Det er ikke du som sender ut virusmailen, det er en som har din og mottagers adresse. Viruset jukser og setter opp en vilkårlig avsender, hentet fra adresseboken. 0 Siter
Gjest AnyMouse Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Det er ikke du som sender ut virusmailen, det er en som har din og mottagers adresse. Viruset jukser og setter opp en vilkårlig avsender, hentet fra adresseboken. Ok... så det er ikke jeg som har viruset? ...eller? 0 Siter
nanna Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Ok... så det er ikke jeg som har viruset? ...eller? Så lenge Norton er oppdatert, så skal den stoppe det. Alle dagens virus jukser med avsenderen. 0 Siter
Gjest AnyMouse Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Så lenge Norton er oppdatert, så skal den stoppe det. Alle dagens virus jukser med avsenderen. Ok. Takk for hjelpen :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.