Gjest rabiessa Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Ja, jeg vet det høres HELT SYKT ut... Men, jeg reiser altså konsekvent til land som er erklært rabies frie.... I vinter var jeg på Malta, som er et rabies fritt land, likevel klarer jeg nå å lure på om jeg kan ha vært borti dyrespytt etc som var infisert... Ja, jeg vet det er vanskelig å ta meg på alvor, jeg ser det er latterlig selv... Likevel klarer jeg å bli helt skrekkslagen med tanke på dette.... Er det andre normale mennesker som er så gale som meg? 0 Siter
Gjest elisabeth Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 ja, det er helt normalt=) Folk har fobi mot et meste! 0 Siter
Gjest zuuul Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Ikke rart du har fobi for rabies, for det er jo en skrekkelig og hundre prosent dødelig sykdom 0 Siter
Gjest sarisvati Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Ikke rart du har fobi for rabies, for det er jo en skrekkelig og hundre prosent dødelig sykdom Det du sier der er ikke ubetinget korrekt. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Ja, mot slanger. Og jeg klarer nesten ikke se ordet på trykk en gang. Nå må jeg trekke bena opp i stolen eller så innbiller jeg meg at ledningene til dataen er slanger. Ekkelt. Heldigvis bor vi i et land det sjelden er rabies eller slanger. 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Ja, mot slanger. Og jeg klarer nesten ikke se ordet på trykk en gang. Nå må jeg trekke bena opp i stolen eller så innbiller jeg meg at ledningene til dataen er slanger. Ekkelt. Heldigvis bor vi i et land det sjelden er rabies eller slanger. Har du og det? Jeg får panikk og tar av om det kommer et sånn kryp på tv. Da må kjerringa bytte kanal i en fart før jeg knuser TV`n. Panikk for slanger! 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Har du og det? Jeg får panikk og tar av om det kommer et sånn kryp på tv. Da må kjerringa bytte kanal i en fart før jeg knuser TV`n. Panikk for slanger! Det er grusomt! Nå måtte jeg trekke opp bena igjen. Hadde akkurat glemt det. Mannet meg opp til å gå og se på slangene på Akvariet i Bergen for å liksom overvinne frykten for en tid tilbake. Det gjorde det jo bare verre! Og det var en sprekk i det ene glasset! Er ikke redd for at de skal hoppe ut av tv og bite meg, men bevegelsene, formen og hele faenskapet er bare grusomt jævlig. 0 Siter
Anki Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Ja, mot slanger. Og jeg klarer nesten ikke se ordet på trykk en gang. Nå må jeg trekke bena opp i stolen eller så innbiller jeg meg at ledningene til dataen er slanger. Ekkelt. Heldigvis bor vi i et land det sjelden er rabies eller slanger. *grøss* Kjenner hårene reiser seg i nakken min bare jeg tenker på slanger *urk* 0 Siter
Gjest TIGA Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Du er ikke gal, og ikke unormal, fobier har vi nok alle tror jeg. Noen fobier er sterkere enn andre, hvis det skulle være slik at en fobi rett og slett ødelegger livet ditt, så er det hjelp å få. Jeg er litt redd for å fly, ellers er jeg livredd for dypt hav, jeg får totalt angst for å bade når jeg ikke står i bunnen. Vi har båt og jeg er ikke redd for å være i båten, men å feks hoppe direkte fra båten uti sjøen hvor jeg ikke står i bunn klarer jeg bare ikke, da får jeg totalt angst, har prøvd å gjøre det nær land hvor vannet er klart og fint, med redningsvest på, men jeg får totalt angst. Hvis jeg bader uti fra en strand kan jeg gå ut til jeg når vannet til halsen omtrent og ikke lenger. 0 Siter
Prozak Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Ikke rart du har fobi for rabies, for det er jo en skrekkelig og hundre prosent dødelig sykdom Mange krefttyper er også dødelige, men fobi er usunt okke som. "........................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.