Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hamas' nettside stengt i Sverige pga. sterkt antisemittiske utsagn. Reaksjonen kom først når avisene fokuserte på det. Og spansk politi har funnet telefonnummer som knytter terrorbombene i Madrid til en eller flere personer i Norge.

Så lenge Norge er et land der grensene står pip åpne, og Sverige har en såpass liberal holdning (dække forbudt å værra terrorist i Sverige heller) til antijødiske grupperinger, så har vi en «Hudaibiyya-fred»

Stille før stormen, mine damer og herrer.

Fortsetter under...

Gjest Daisy
Skrevet

Jeg frykter du kan ha rett i noe av det der, ja.

Pappa Bjørn
Skrevet

Som jeg har sagt tidligere, jeg er glad for at flyalarmen for distriktet er plassert på stuetaket mitt så jeg får beskjed litt før spettaklet starter.

Skrevet

Ta pillene dine og slapp av, du.

Oj til et intelektuelt utsagn!!!

Må si meg enig med de andre... da de er mest fornuftige... Subsidie.... for hva da?

Gjest subsidie
Skrevet

Oj til et intelektuelt utsagn!!!

Må si meg enig med de andre... da de er mest fornuftige... Subsidie.... for hva da?

Mitt utsagn er det mest intellektuelle i denne tråden. Det ser alle intellektuelle med én gang.

Annonse

Skrevet

Mitt utsagn er det mest intellektuelle i denne tråden. Det ser alle intellektuelle med én gang.

Aner jeg en viss antydning til mobbing? Jo da har du gjort en dårlig dag værre!!! Takker:)

Men jeg er ikke flau jeg av å være dyslektiker....

Og INTELLEKTUELLE personer bruker ikke å mobbe!

Så da kommer du ikke i den kategorien:)

Skrevet

Ta pillene dine og slapp av, du.

«-Ta pillene dine og slapp av, du.-»

Denne setningen var det mange øst for Curzonlinjen som fikk høre under den kalde krigen, da dissidenter og annerledes tenkende ble stuet bort på institusjoner og dopet ned, eller bare rett og slett forsvant fra jorden overflate.

At noen fortsatt ønsker å videreføre denne uhyggelige holdningen i 2004 er meg en gåte. Men samtidig sier dette noe om hvor viktig det er å bruke ytringsfriheten til å bekjempe slike krefter før de virkelig får makt til å tvangsmedisinere meningsmotstandere og sende dem av sted til nye Gulag.

Ja til diskusjon – uten medikamenter!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...