Gå til innhold

Savner noen teite utspill

Anbefalte innlegg

Gjest Daisy
Skrevet

Kan ikke noen komme med noe teit som vi kan diskutere. Så jeg kan bli litt sinna?

Kjeder meg litt i kveld...

Gjest Daisy
Skrevet

Frp og Ellingsen redder nok dagen din - selv om utspillet hans kanskje er mer idiotisk enn teit:

http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/article202249.ece

Det ville vært "interessant" om han hadde sagt det om jøder! Fyren burde beskyttes mot seg selv!

Med vennlig hilsen

Ja, dette var teit. Og man bør vel da overvåke alle kristne medlemmer av statskirken også ettersom Viggo Kristiansen er det (?)

Men jeg kan jo ikke krangle med han. Han er jo ikke her (eller er han det, hehe)

Skrevet

Ja, dette var teit. Og man bør vel da overvåke alle kristne medlemmer av statskirken også ettersom Viggo Kristiansen er det (?)

Men jeg kan jo ikke krangle med han. Han er jo ikke her (eller er han det, hehe)

Han overvåker nok deg også!

Med vennlig hilsen

Gjest Daisy
Skrevet

Han overvåker nok deg også!

Med vennlig hilsen

Ja, ja. Da får han kanskje litt spenning i livet. Kanskje han får se litt hud når jeg kommer ut av dusjen? Eller at jeg lager kjøttkaker til middag. Og danser til Idol.

Skrevet

Frp og Ellingsen redder nok dagen din - selv om utspillet hans kanskje er mer idiotisk enn teit:

Det ville vært "interessant" om han hadde sagt det om jøder! Fyren burde beskyttes mot seg selv!

Med vennlig hilsen

Det blir så idiotisk at jeg ikke gidder å hisse meg opp engang.

Skrevet

Det blir så idiotisk at jeg ikke gidder å hisse meg opp engang.

Jeg vet det, men likevel viser det noe av at det liksom er "greit" å trakassere muslimer på den måten, men tenk deg hva reaksjonen hadde vært (heldigvis) hvis en eller annen idiot hadde foreslått at vi skulle overvåke jødene.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Jeg vet det, men likevel viser det noe av at det liksom er "greit" å trakassere muslimer på den måten, men tenk deg hva reaksjonen hadde vært (heldigvis) hvis en eller annen idiot hadde foreslått at vi skulle overvåke jødene.

Med vennlig hilsen

Det er vel ingen som tar FrP seriøst, er det det? Dette er jo nok et bevis på at man bør tenke seg om to ganger før man krøller lappen oppi urna.

Skrevet

Det er vel ingen som tar FrP seriøst, er det det? Dette er jo nok et bevis på at man bør tenke seg om to ganger før man krøller lappen oppi urna.

Jo, det er fremdeles noen som lar seg lure. Ufattelig, spør du meg.

Skrevet

Jo, det er fremdeles noen som lar seg lure. Ufattelig, spør du meg.

Verden vil bedras. FrP er jo taxisjåførenes parti, og dessverre finnes det alt for mange av dem (og det er en grunn til at mange av dem kjører taxi)

Skrevet

Verden vil bedras. FrP er jo taxisjåførenes parti, og dessverre finnes det alt for mange av dem (og det er en grunn til at mange av dem kjører taxi)

He he.

Skrevet

Dessverre er det en foruroligende stor del av befolkningen som ikke evner å analysere hva de sier.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Dessverre er det en foruroligende stor del av befolkningen som ikke evner å analysere hva de sier.

Med vennlig hilsen

Men jeg skjønner ikke hvorfor? Er det virkelig så mange teite folk? Jeg har en venninne som stemmer FrP og hun er virkelig teit, men søt og grei.

Skrevet

oooops... har faktisk vurdert taxi kjøring for å spe på studiene.....

Taxisjåfører er jo ålreite dyr de og vel?

Men så er jo fleste parten studenter, og ærlige mennesker... her jeg kommer fra hverken voldtar de eller noe annet... de kjører deg hjem eller ut liksom....

Skrevet

oooops... har faktisk vurdert taxi kjøring for å spe på studiene.....

Taxisjåfører er jo ålreite dyr de og vel?

Men så er jo fleste parten studenter, og ærlige mennesker... her jeg kommer fra hverken voldtar de eller noe annet... de kjører deg hjem eller ut liksom....

Her er de fleste taxisjåfører pakistanere og iranere.

Synes absolutt du skal kjøre drosje som ekstrajobb. Mye mer hyggelig med damesjåfører når man skal hjem om kjelden.

Skrevet

Her er de fleste taxisjåfører pakistanere og iranere.

Synes absolutt du skal kjøre drosje som ekstrajobb. Mye mer hyggelig med damesjåfører når man skal hjem om kjelden.

Og mye mye farligere.....

Og for å si det slik..... med det klientelle som florere desse bygdene.... ja da vet ikke jeg!!!

Er ikke så lenge siden jeg opplevde dette " Var ute en tur, bare for å gå, sammen med en venninne på fredag... gikk da forbi en fra Somalia... han ropte og hoyet etter oss, og kom springende... lurte på om han kunne stille et spørsmål... dette kom ut av han " dere norske jenter, dere bli med hjem, begge få 1000 kr hver... eller" og det sleipeste gliset EVER... Dette taklet ikke venninna mi.... så det sa *SMOOOOK* så hadde hun skalla han ned... med skallen altså... hun fikk kutt i panna... han ble jævli forfjamsa og la på bena og sprang...

Som fortjent....? Jeg synes det...

Bare fordi vi begge er mellomblonde, er vi ikke horer for det om... selv om vi er norske altså...

petter smart
Skrevet

Med vennlig hilsen

Det hadde vært interessant å hørt hva han egentlig mener med overvåking, hvordan dette menes å skulle fungere i praksis og hvor en skal få pengene til dette fra.

Vi kan jo sette en overvåker på hver muslim, da fjerner vi all arbeidsledighet og fjerner all risiko for terrorisme. Vi kan kalle dem støttekontakter.

Å overvåke alle muslimer har ingen hensikt da svært få av dem kan forventes å gjøre noe galt. Men en bør kunne overvåke personer som en har skjellig grunn til å tro skal gjøre noe galt, uansett om de er muslimer, kristne, jøder, menn eller kvinner osv.

Skrevet

Men jeg skjønner ikke hvorfor? Er det virkelig så mange teite folk? Jeg har en venninne som stemmer FrP og hun er virkelig teit, men søt og grei.

De faller vel for blandingen av "fagre løfter" og skremselspropaganda.

Man kan stille seg det samme spørsmålet om hva som skjedde i 1930 årene i Tyskland. Ble "alle" tyskere plutselig onde? Forstod de ikke? Ville de ikke forstå?

Med vennlig hilsen

Skrevet

Det hadde vært interessant å hørt hva han egentlig mener med overvåking, hvordan dette menes å skulle fungere i praksis og hvor en skal få pengene til dette fra.

Vi kan jo sette en overvåker på hver muslim, da fjerner vi all arbeidsledighet og fjerner all risiko for terrorisme. Vi kan kalle dem støttekontakter.

Å overvåke alle muslimer har ingen hensikt da svært få av dem kan forventes å gjøre noe galt. Men en bør kunne overvåke personer som en har skjellig grunn til å tro skal gjøre noe galt, uansett om de er muslimer, kristne, jøder, menn eller kvinner osv.

Hei,

Du skriver: "Men en bør kunne overvåke personer som en har skjellig grunn til å tro skal gjøre noe galt, uansett om de er muslimer, kristne, jøder, menn eller kvinner osv."

Selvsagt. Det kan vi da allerede, og det er da heller "ingen" som er motstander av det.

Med vennlig hilsen

petter smart
Skrevet

Hei,

Du skriver: "Men en bør kunne overvåke personer som en har skjellig grunn til å tro skal gjøre noe galt, uansett om de er muslimer, kristne, jøder, menn eller kvinner osv."

Selvsagt. Det kan vi da allerede, og det er da heller "ingen" som er motstander av det.

Med vennlig hilsen

Vi kan i teorien, men ressursene til politiet strekker dessverre ikke til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...