Gå til innhold

"Billig"-navn

Anbefalte innlegg

Gjest Daisy
Skrevet

Hvilke navn forbinder dere med løslupne jenter?

Inspirert av tråden under om bråkete guttunger.

Skrevet

Ute etter bråk i kveld eller?? Kan vi ikke heller diskutere: Abort, bortadoptering av barn, innvandring, taliban, dødsstraff eller andre flotte parytkiller-tema??? ;o)

Hva gjør du oppe så sent forresten. Jeg for min del MÅTTE jo bare glo innom en tur før jeg slo av pc'n. Det har nå tatt en time.....

Gjest Daisy
Skrevet

Ute etter bråk i kveld eller?? Kan vi ikke heller diskutere: Abort, bortadoptering av barn, innvandring, taliban, dødsstraff eller andre flotte parytkiller-tema??? ;o)

Hva gjør du oppe så sent forresten. Jeg for min del MÅTTE jo bare glo innom en tur før jeg slo av pc'n. Det har nå tatt en time.....

Jeg også. Bare innom for å sjekke litt.

Nei, gidder ikke diskutere noe dypt nå så sent :P

Skrevet

Du skriver: "Kan vi ikke heller diskutere: Abort, bortadoptering av barn, innvandring, taliban, dødsstraff eller andre flotte parytkiller-tema??? ;o)"

Jeg er for. Eller mot.

Med vennlig hilsen

Gjest Daisy
Skrevet

Du skriver: "Kan vi ikke heller diskutere: Abort, bortadoptering av barn, innvandring, taliban, dødsstraff eller andre flotte parytkiller-tema??? ;o)"

Jeg er for. Eller mot.

Med vennlig hilsen

Jeg og.

Og jeg er selvfølgelig mest i mot krig og fred og religionpolitikk og sånn.

Skrevet

Jeg og.

Og jeg er selvfølgelig mest i mot krig og fred og religionpolitikk og sånn.

Jeg er også for og mot det.

Dessuten er jeg motstander av Golfstrømmen.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Monika, Renate, Jeanette, Anita, Marina, Marita, Sølvi og ellers mange franske navn.

Gjest DOL-fan
Skrevet

Monika, Renate, Jeanette, Anita, Marina, Marita, Sølvi og ellers mange franske navn.

Synnøve.

Gjest epletre
Skrevet

Monica, Beate, Therese, Benedikte, Lise, Lisa, Kamilla, Tine, Trine, Henriette, Maren, Mari, Ida, Vanessa, Veronica, Michelle, Hanne, Anne, Karoline....

Gjest siwidi
Skrevet

Monica, Beate, Therese, Benedikte, Lise, Lisa, Kamilla, Tine, Trine, Henriette, Maren, Mari, Ida, Vanessa, Veronica, Michelle, Hanne, Anne, Karoline....

Fullstendig uenig, kanskje med unntak av Vanessa og Michelle.

Generelt kan man vel si at franske og russiske navn klinger dårlig på norsk og ofte assosieres med "billige".

Karoline og Anne er jo nydelige og veldig mye brukte navn!

Skrevet

Takk for den ;-/

Skrevet

Monica, Vanessa og Michelle - enig. Men alle de andre var da helt ordinære, klassiske navn?

Gjest Kurt Kubein
Skrevet

Hehe, så usaklig.

Men Daisy, altså Dolly, er da ganske billig?? Hun vingler jo fram og tilbake mellom to menn hele tiden.

Gjest grøtri
Skrevet

Nancy!

Assosierer navnet med et billig fnask.Kom å ta billige Nancy liksom ; )

Gjest Daisy
Skrevet

Hehe, så usaklig.

Men Daisy, altså Dolly, er da ganske billig?? Hun vingler jo fram og tilbake mellom to menn hele tiden.

Ja, jeg lever ut mitt forbudte liv jeg kunne ønske jeg hadde på internett i stedet. Men hadde jeg vært _den_ Daisy ville jeg nok valgt Anton. Donald er altfor sinna ;o) Men på en annen side er Anton for lat. Kanskje jeg hadde gått for onkel Skrue?

Gjest Daisy
Skrevet

Takk for den ;-/

Nå ble jeg nysgjerrig på hva du heter ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...