Gjest Daisy Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Hvilke navn forbinder dere med løslupne jenter? Inspirert av tråden under om bråkete guttunger. 0 Siter
nynne Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Ute etter bråk i kveld eller?? Kan vi ikke heller diskutere: Abort, bortadoptering av barn, innvandring, taliban, dødsstraff eller andre flotte parytkiller-tema??? ;o) Hva gjør du oppe så sent forresten. Jeg for min del MÅTTE jo bare glo innom en tur før jeg slo av pc'n. Det har nå tatt en time..... 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Ute etter bråk i kveld eller?? Kan vi ikke heller diskutere: Abort, bortadoptering av barn, innvandring, taliban, dødsstraff eller andre flotte parytkiller-tema??? ;o) Hva gjør du oppe så sent forresten. Jeg for min del MÅTTE jo bare glo innom en tur før jeg slo av pc'n. Det har nå tatt en time..... Jeg også. Bare innom for å sjekke litt. Nei, gidder ikke diskutere noe dypt nå så sent 0 Siter
Sør Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Ute etter bråk i kveld eller?? Kan vi ikke heller diskutere: Abort, bortadoptering av barn, innvandring, taliban, dødsstraff eller andre flotte parytkiller-tema??? ;o) Hva gjør du oppe så sent forresten. Jeg for min del MÅTTE jo bare glo innom en tur før jeg slo av pc'n. Det har nå tatt en time..... Du skriver: "Kan vi ikke heller diskutere: Abort, bortadoptering av barn, innvandring, taliban, dødsstraff eller andre flotte parytkiller-tema??? ;o)" Jeg er for. Eller mot. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Du skriver: "Kan vi ikke heller diskutere: Abort, bortadoptering av barn, innvandring, taliban, dødsstraff eller andre flotte parytkiller-tema??? ;o)" Jeg er for. Eller mot. Med vennlig hilsen Jeg og. Og jeg er selvfølgelig mest i mot krig og fred og religionpolitikk og sånn. 0 Siter
Sør Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Jeg og. Og jeg er selvfølgelig mest i mot krig og fred og religionpolitikk og sånn. Jeg er også for og mot det. Dessuten er jeg motstander av Golfstrømmen. Med vennlig hilsen 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Monika, Renate, Jeanette, Anita, Marina, Marita, Sølvi og ellers mange franske navn. 0 Siter
Gjest DOL-fan Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Monika, Renate, Jeanette, Anita, Marina, Marita, Sølvi og ellers mange franske navn. Synnøve. 0 Siter
Gjest epletre Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Monica, Beate, Therese, Benedikte, Lise, Lisa, Kamilla, Tine, Trine, Henriette, Maren, Mari, Ida, Vanessa, Veronica, Michelle, Hanne, Anne, Karoline.... 0 Siter
Gjest siwidi Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Monica, Beate, Therese, Benedikte, Lise, Lisa, Kamilla, Tine, Trine, Henriette, Maren, Mari, Ida, Vanessa, Veronica, Michelle, Hanne, Anne, Karoline.... Fullstendig uenig, kanskje med unntak av Vanessa og Michelle. Generelt kan man vel si at franske og russiske navn klinger dårlig på norsk og ofte assosieres med "billige". Karoline og Anne er jo nydelige og veldig mye brukte navn! 0 Siter
damedame Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Monika, Renate, Jeanette, Anita, Marina, Marita, Sølvi og ellers mange franske navn. Takk for den ;-/ 0 Siter
nanna Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Monica, Beate, Therese, Benedikte, Lise, Lisa, Kamilla, Tine, Trine, Henriette, Maren, Mari, Ida, Vanessa, Veronica, Michelle, Hanne, Anne, Karoline.... Monica, Vanessa og Michelle - enig. Men alle de andre var da helt ordinære, klassiske navn? 0 Siter
Gjest Kurt Kubein Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Hehe, så usaklig. Men Daisy, altså Dolly, er da ganske billig?? Hun vingler jo fram og tilbake mellom to menn hele tiden. 0 Siter
Gjest grøtri Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Nancy! Assosierer navnet med et billig fnask.Kom å ta billige Nancy liksom ; ) 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Hehe, så usaklig. Men Daisy, altså Dolly, er da ganske billig?? Hun vingler jo fram og tilbake mellom to menn hele tiden. Ja, jeg lever ut mitt forbudte liv jeg kunne ønske jeg hadde på internett i stedet. Men hadde jeg vært _den_ Daisy ville jeg nok valgt Anton. Donald er altfor sinna ;o) Men på en annen side er Anton for lat. Kanskje jeg hadde gått for onkel Skrue? 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Takk for den ;-/ Nå ble jeg nysgjerrig på hva du heter ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.