Gå til innhold

Hva er dette for noe?

Anbefalte innlegg

Gjest C`est la vie!!!
Skrevet

Jeg skjønner ikke hva som har skjedd med meg.Fra å være en usikker o gutt har jeg blitt ganske selvsikker og tøff. Tar utfordringer på strak arm, lærer av feil og trekker det positive ut av alt.

Slik var det ikke før. Jeg er nå 23 men slet lenge med depresjoner og lavt slvbildet og slike ting. Likte ikke meg selv og følte meg så hjelpesløs i den store verden.

Me etter å ha snakket med psykologen min har livet blitt mye lettere. Takler motgang bedre nå og er ikke redd for noe. Jeg føler at jeg utstråler glede og selvsikkerhet, jeg trive med meg selv, jeg er glad i livet og det den har gitt meg. Slik var det ikke før.

Jeg er som forandret. Tør ta egne valg, gjør det jeg føler er rikitg. Hadde en venne som utnyttet meg før men som jeg nå har kuttet ut.

Utrolig dette. Fra å ha nåd den absolutte bunn så er alt mye bedre nå.

Livet er deilig.

Fortsetter under...

Skrevet

MEGA:) flott at du har det bedre.... ingenting er som fornyet selvtillit...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...