Gjest et viktig spørsmål, for meg Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Er begge stavemåtene riktige for dette navnet? 0 Siter
Gjest mustifa Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Aner ikke om begge måtene er korrekte, men jeg har en venninne som heter Ellisiv - med to L'er altså. Så DEt er iallefall korrekt nok ;-) 0 Siter
Gjest et viktig spørsmål, for henne Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Aner ikke om begge måtene er korrekte, men jeg har en venninne som heter Ellisiv - med to L'er altså. Så DEt er iallefall korrekt nok ;-) Er du sikker på det? Kanskje hun har hatt feil navn hele livet? 0 Siter
Gjest meg igjen :-) Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Er du sikker på det? Kanskje hun har hatt feil navn hele livet? Helt sikker på at det er det hun heter ja. :-) Har jo kjent henne siden hun var liten, da. Er det "feil" å hete det med to L'er da? Ingenting er vel feil,vel? :-) 0 Siter
Gjest et viktig spørsmål, for noen Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Helt sikker på at det er det hun heter ja. :-) Har jo kjent henne siden hun var liten, da. Er det "feil" å hete det med to L'er da? Ingenting er vel feil,vel? :-) Det er sikkert ikke feil Personlig holder jeg en knapp på to l'er i dette navnet. 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Ifølge SSB kan navnet skrives både med en og to l'er. 0 Siter
laban Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Jeg hadde stavet det Ellisiv hvis jeg ikke fikk annen beskjed. Har alltid hørt navnet uttalt som om det var med dobbel l - på samme måte som når man sier Ellen. 0 Siter
damedame Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Har bare sett Ellisiv. Én l gir jo annen uttale. Eli siv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.