Gjest gammel traver Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Dere fortsetter å runke hverandre........... Kahn: Du trenger ingen andre for å bli utestesngt. Du er er gal, rallende fanatisk. (Selvføgelig er elle andre, inkudertf FN, NTB , NRK , TV2, i det hele tatt alle untatt Israel og USA "ortidokse marxister" og venstevdidde" i det hel tatt wer hele verden, unntatt Dagen og MIFF "ortodokse marxister" Du kommer ikke til å våkne av dette innelegget. Du er langt forbi rescue. Dere snakker om Sør og hans papegøyer, mens dere selv pisser hvarenndre opp etter ryggen, eller skal vi si runekr hverandre. Kahn: Du har blitt stengt fra DOL minst tre ganger tidligere. Men det er selvfølgelig PK admin........ Kahn: Du er en nazist. Du har bare byttet ut jøder med "palestinerarabere" grip snakker om "den endelelige løsning" Det gjorde Hitler også. Nazisvin er dere. Runk i vei. 0 Siter
Gjest gammel traverr Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Sør??? Nei. Nord og drittlei 0 Siter
Gjest Sydvest Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Tiltredes. De er hakkende sprø og glemmer åpenbart stadig vekk å ta paranoia-pillene sine. Innleggene deres får meg aldri til å tenke på "sak" (til det er de for outrerte) - men jeg tar meg stadig i å forundre meg over hvilken merkelig, verdensfjern og forbitra livssfære de kan komme fra. Spørsmålet er ganske enkelt: Hvordan blir man så kokelimonke i skallen? 0 Siter
Grip Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Av og til skrives det innlegg som rett og slett får en til å humre, sånn helt uten å tenke over det. Ditt innlegg var et slikt, og det skal du ha honnør for. Det som spesielt var bra, var tiraden mot Kahn. Man aner formelig hvordan fråden stod om kjeften på deg da du skrev det, harmdirrende og med skrivefeilene smurt ut over. Bra jobbet. Resten var ikke like bra. Nazi-beskyldinger kommer jo raskt på dol, og dine representerer lite nytt i så måte. Det er jo heller ikke pent da, å kalle folk for nazister. Ikke sant? Jeg kan eller forsikre deg om at du bommer kraftig i dine karakteristikker. Grip er kanskje stor i kjeften, men en fredsæl kar som riktignok har et noe anstrengt forhold til enkelte muslimer som pryler kvinnfolk og lemlester barn, men ellers lever i fred med de fleste. Kahn og goliath er jo også velmenende mennesker. .... Litt skuffende forresten at du ikke kan stille med ditt eget nick. De du nevner er jo hyggelige folk, og det da kan da virkelig ikke være noen grunn til å gjemme seg? 0 Siter
Goliath Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 he-he-he..... Et ganske så fornøyelig innlegg å lese. Så sint at du tydligvis rister på hendene i forsøket på å trykke dine innestengte følelser ned på tastaturet:-) Men ellers står alt bra til? 0 Siter
Goliath Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Tiltredes. De er hakkende sprø og glemmer åpenbart stadig vekk å ta paranoia-pillene sine. Innleggene deres får meg aldri til å tenke på "sak" (til det er de for outrerte) - men jeg tar meg stadig i å forundre meg over hvilken merkelig, verdensfjern og forbitra livssfære de kan komme fra. Spørsmålet er ganske enkelt: Hvordan blir man så kokelimonke i skallen? Men i stedet så tiltreder du dette særdeles saklige innlegget? he-he....riktig så fornøyelig lesning. Håper, som for den gamle traver, at det også står bedre til med deg enn hva det kan synes som? 0 Siter
petter smart Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Selv om jeg ofte slett ikke er enig med denne trion, har de en del gode poenger, og de holder seg til sak og tar ikke personen, i motsetning til sør &Co som er mer usaklige, om enn med en del gode poenger, og som sjelden svarer når han blir satt opp mot veggen. Beskyldningen om at trion er nazister gjør at jeg ikke kan ta ditt innlegg seriøst. Du kommer ikke med konkrete argumenter. 0 Siter
Gyda Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Hm. Denne tråden ryker nok snart ... (Webbis har kanskje ikke stått opp enda?) : ) 0 Siter
Gjest Restinpiss Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Er det sør som har tatt litt for mye vin i natt(igjen!)? På tide med dolpause ser det ut til! 0 Siter
mrxx Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Hehe, dette er ikke akkurat det mest intelligente innlegget jeg har lest på DOL. Selv om jeg heller ikke er enig i alt disse skriver så har de mange poenger. Ser ingen grunn til å kalle noen av disse nazisvin i alle fall. Leser ofte innlegg av disse og få av Sør, for eksempel. 0 Siter
Gjest hmmmmmmm Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 Sør??? Tenkte det samme som deg, Mistera. Hvem andre kan misforså så grundig og skrive så nedlatene og provoserende om andre ? De tre nevte folkene er ikke galne, bare radiale på sin måte. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.