Gå til innhold

Noen som er eksperter på InDesign eller Acrobat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har laget en helsides annonse i InDesign -med høyoppløselige fargebilder. Jeg skal så sende en sort/hvitt (gråtoner) pdf til de som skal trykke den. Annonsen skal være i sort hvitt. Er det mulig å gjøre det om til gråtoner i InDesign, evnt. i Acrobat??? -eller er det greit med farger - de trykker jo den i sort/hvit likevel?

Usikker - hun som bruker å sende disse tingene har barselperm!!!! :)

Skrevet

Jeg ville gjort om hvert bilde i photoshop eksempel til sorthvitt jeg da, før jeg la dem inn i annonsen. Sorthvitt bilder av fargebilder blir ikke alltid så bra. ofte bør du justere litt på lys og kontras først.

du bør iallfall se det i sorthvitt før du sender det, for enkelte fargebilder blir bare helt grå...

Skrevet

Jeg ville gjort om hvert bilde i photoshop eksempel til sorthvitt jeg da, før jeg la dem inn i annonsen. Sorthvitt bilder av fargebilder blir ikke alltid så bra. ofte bør du justere litt på lys og kontras først.

du bør iallfall se det i sorthvitt før du sender det, for enkelte fargebilder blir bare helt grå...

Det var det jeg tenkte......*sukk* . da blir det kort lunsj! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...