Gjest Fuga Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Jeg har laget en helsides annonse i InDesign -med høyoppløselige fargebilder. Jeg skal så sende en sort/hvitt (gråtoner) pdf til de som skal trykke den. Annonsen skal være i sort hvitt. Er det mulig å gjøre det om til gråtoner i InDesign, evnt. i Acrobat??? -eller er det greit med farger - de trykker jo den i sort/hvit likevel? Usikker - hun som bruker å sende disse tingene har barselperm!!!! 0 Siter
snilen Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Jeg ville gjort om hvert bilde i photoshop eksempel til sorthvitt jeg da, før jeg la dem inn i annonsen. Sorthvitt bilder av fargebilder blir ikke alltid så bra. ofte bør du justere litt på lys og kontras først. du bør iallfall se det i sorthvitt før du sender det, for enkelte fargebilder blir bare helt grå... 0 Siter
Gjest Fuga Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Jeg ville gjort om hvert bilde i photoshop eksempel til sorthvitt jeg da, før jeg la dem inn i annonsen. Sorthvitt bilder av fargebilder blir ikke alltid så bra. ofte bør du justere litt på lys og kontras først. du bør iallfall se det i sorthvitt før du sender det, for enkelte fargebilder blir bare helt grå... Det var det jeg tenkte......*sukk* . da blir det kort lunsj! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.