Gjest Frøken TusenFryd Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Skal bare se hvordan nicket tar seg ut 0 Siter
Gjest Mr TruseFryd Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Ser bra ut! Kanskje jeg også skal bytte, til f.eks: 0 Siter
FrøkenTusenFryd Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Ser bra ut! Kanskje jeg også skal bytte, til f.eks: Fikk faktisk truse-asssossiasjoner selv. Kanskje du vil være min proforma ektemann her på dol? 0 Siter
Gjest Mr TruseFryd Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Fikk faktisk truse-asssossiasjoner selv. Kanskje du vil være min proforma ektemann her på dol? Så du har ikke bare byttet navn, men legning også? 0 Siter
FrøkenTusenFryd Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Så du har ikke bare byttet navn, men legning også? Proforma, sa jeg, kjære. Har ikke skiftet legning i løpet av natten. Tvert imot! 0 Siter
Gjest Mr TruseFryd Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Proforma, sa jeg, kjære. Har ikke skiftet legning i løpet av natten. Tvert imot! Da blir jeg vel istedet Mr TruseFrys for deg, da. Vi får heller komme tilbake til saken hvis jeg skulle få lyst til å skifte legning, og trenger et skalkeskjul. Lykke til på TusenFryd. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.