Gjest aksfh Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Noen som har prøvd en sånn kur med enten tabletter eller løsning man skal ta for å rense opp i kroppen? Hvordan virket det for deg og hvilken kur er best? 0 Siter
Gjest Fuga Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Jeg har tatt en 20-dagers kur med SUN CLORELLA! - veldig bra! 15 tabletter hver morgen av disse algene. De skal visstnok fjerne tungmetaller etc. og jeg startet min kostomlegging med denne kuren, fikk fart i sakene ja! 0 Siter
Gjest aksfh Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Jeg har tatt en 20-dagers kur med SUN CLORELLA! - veldig bra! 15 tabletter hver morgen av disse algene. De skal visstnok fjerne tungmetaller etc. og jeg startet min kostomlegging med denne kuren, fikk fart i sakene ja! Får du masse diare eller "bivirkninger" av det? Eller trenger man ikke tenke over "når" man starter kuren pga slike praktiske ting som å løpe på do ofte osv..? 0 Siter
Gjest Fuga Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Får du masse diare eller "bivirkninger" av det? Eller trenger man ikke tenke over "når" man starter kuren pga slike praktiske ting som å løpe på do ofte osv..? Neida -ikke noen slike problemer!:-) Man merker man får mindre luft i magen f.eks og blir lettere å leve sammen med! hehe MEN, det skal sies, jeg spiser jo riktig da. 0 Siter
FrøkenTusenFryd Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Hvis du oppsøker et yogasenter kan du ta kurs i både tarmskylling og skylling av nese. ...Som et supplement til resten av renselsen. 0 Siter
Gjest Plumpbo Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Hva med plumbo?det må da gjøre susen ;D) 0 Siter
Mistera Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Når jeg rensker kroppen min bruker jeg Natron... En tesje i et halvt glass vann, og vitaminpiller med de fleste vitaminer i... Dette gjør jeg da morgen og kveld i 14 dager... Ok, så er det ikke den beste smaken på dette, men det går ned... og herregud så effektivt... Selv om du da må ta deg god tid til toalettbesøk... 0 Siter
Gjest aksfh Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Når jeg rensker kroppen min bruker jeg Natron... En tesje i et halvt glass vann, og vitaminpiller med de fleste vitaminer i... Dette gjør jeg da morgen og kveld i 14 dager... Ok, så er det ikke den beste smaken på dette, men det går ned... og herregud så effektivt... Selv om du da må ta deg god tid til toalettbesøk... Får du diare eller er det bare hyppigere toalettbesøk? Vet du hvordan natronen virker? Hvor ofte renser du kroppen din? 0 Siter
Mistera Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Får du diare eller er det bare hyppigere toalettbesøk? Vet du hvordan natronen virker? Hvor ofte renser du kroppen din? Litt kviser og slikt, må enn regne med... og litt magasjau:) Men det er bare de første dagene da den værste dritten kommer ut. Jeg lærte dette av min tante, som måtte pga medisinske grunner gjøre dette ofte, men så kunne hun ikke spise heller da hun holdt på... Men jeg spiser normalt, og gjør dette en gang hver 3 måned eller sånn når kroppen føler for det... den er ganske effektiv og ikke minst Billig... Spør på apoteket/helsekost hvilke vitaminer som du trenger til.. da vi alle er forskjellige og trenger forskjellige vitaminer:) 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 BioDrain skal være bra, kur på minst 6 uker. 0 Siter
Elis31 Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Tonidren i drikkeform synes jeg er kjempebra. Man skal drikke en liter i løpet av dagen. Liker du ikke smaken kan du knuse noen isbiter som tar bort smaken, men jeg synes den er ganske god. Spesielt den eple jeg kjøpte i Sverige sist gang. Merker det best av at man får litt overskudd. Problemet er bare å huske å ta det hver dag i tre uker....da jeg er litt distre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.