Gå til innhold

Tar tilbake nicket

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt flau nå, men det får så være. Nickskiftet var faktisk gjennomtenkt (gjennom hele 4 dager), men når jeg ser det på trykk synes jeg "FrøkenTusenFryd" ble så prangende og barnlig.

Nå... Dette var ment til opplysning for dere som tilfeldigvis skulle ha interesse av det :)

Ha en flott dag out there!

Fortsetter under...

Skrevet

hehe!

kan du ikke kalle deg bare FRYD? eller FRYDA?

Skrevet

hehe!

Tusenfryd på engelsk heter jo Daisy, men det er vel opptatt. Tusenfryd heter forresten Margarita på gresk og spansk, men det er kanskje ikke så aktuelt som nick? Gir i alle fall helt andre assosiasjoner. ;-)

Skrevet

hehe!

:)

Fryda gir meg assossiasjoner til overlegenhet.

Frøken Fryd ville vært friskt, men var dessverre opptatt.

Er redd jeg må erklære meg for innbarket dol'er siden jeg føler for å beholde nicket. "damedame" er liksom meg nå... :)

Nei, nå får jeg ta en tur ut i solen.

Ha en flott dag alle sammen!

Skrevet

Er redd jeg må erklære meg for innbarket dol'er siden jeg føler for å beholde nicket. "damedame" er liksom meg nå... :)

Syn du skal skifte jeg SÅ!

damedame høres ut som , jeg veittasøren...hehe

Skrevet

JO!" høres ut som en sang av Øystein Sunde! hehe

Annonse

Skrevet

hehe :)

Erteguri ;)

Pass deg nå, ellers kommer jeg og ...tar deg! ;)

Skrevet

Oi, du må jo beholde nicket da :) Syns nicket ditt er kuult jeg :)

Gjest Big Mac
Skrevet

Kan du ikke bare være TusenFryd da? Da forsvinner kanskje litt av "skolefrøken"-assosiasjonen?

Skrevet

Frøken Bibelstripp?

Gjest hehehe
Skrevet

Frøken Bibelstripp?

Har du lest Det sanne? Om Mr. Bibelstripp? :)

Skrevet

Har du lest Det sanne? Om Mr. Bibelstripp? :)

Nei, jeg husket bare at Øystein Sunde for en del år siden hadde en låt som heter Frøken Bibelstripp. Tror den var myntet på Carola.

Gjest strippestripp
Skrevet

Nei, jeg husket bare at Øystein Sunde for en del år siden hadde en låt som heter Frøken Bibelstripp. Tror den var myntet på Carola.

Den var (ifølge Sunde selv) myntet på disse gla'kristne gospel-bærtene som så så fromme ut i kirken, men som egentlig var en ulv i fåreklær..

Annonse

Gjest Daisy
Skrevet

Kan du ikke bare være TusenFryd da? Da forsvinner kanskje litt av "skolefrøken"-assosiasjonen?

Jammen, jeg er jo tusenfryd :P

Gjest Daisy
Skrevet

Tusenfryd på engelsk heter jo Daisy, men det er vel opptatt. Tusenfryd heter forresten Margarita på gresk og spansk, men det er kanskje ikke så aktuelt som nick? Gir i alle fall helt andre assosiasjoner. ;-)

Jepp ;o) Derfor jeg tok det, ikke fordi det er det Dolly Duck heter på engelsk :P

Skrevet

Frøken Bibelstripp?

nei -den om datterdatra som datt'a osv. :)

Skrevet

Det var bra. Synes damedame er helt fint :-)

"....................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...