damedame Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Litt flau nå, men det får så være. Nickskiftet var faktisk gjennomtenkt (gjennom hele 4 dager), men når jeg ser det på trykk synes jeg "FrøkenTusenFryd" ble så prangende og barnlig. Nå... Dette var ment til opplysning for dere som tilfeldigvis skulle ha interesse av det Ha en flott dag out there! 0 Siter
Gjest Fuga Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 hehe! kan du ikke kalle deg bare FRYD? eller FRYDA? 0 Siter
Gemini Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 hehe! kan du ikke kalle deg bare FRYD? eller FRYDA? Tusenfryd på engelsk heter jo Daisy, men det er vel opptatt. Tusenfryd heter forresten Margarita på gresk og spansk, men det er kanskje ikke så aktuelt som nick? Gir i alle fall helt andre assosiasjoner. ;-) 0 Siter
damedame Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Skrevet 19. mars 2004 hehe! kan du ikke kalle deg bare FRYD? eller FRYDA? Fryda gir meg assossiasjoner til overlegenhet. Frøken Fryd ville vært friskt, men var dessverre opptatt. Er redd jeg må erklære meg for innbarket dol'er siden jeg føler for å beholde nicket. "damedame" er liksom meg nå... Nei, nå får jeg ta en tur ut i solen. Ha en flott dag alle sammen! 0 Siter
Gjest Fuga Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Fryda gir meg assossiasjoner til overlegenhet. Frøken Fryd ville vært friskt, men var dessverre opptatt. Er redd jeg må erklære meg for innbarket dol'er siden jeg føler for å beholde nicket. "damedame" er liksom meg nå... Nei, nå får jeg ta en tur ut i solen. Ha en flott dag alle sammen! Syn du skal skifte jeg SÅ! damedame høres ut som , jeg veittasøren...hehe 0 Siter
Gjest Fuga Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Fryda gir meg assossiasjoner til overlegenhet. Frøken Fryd ville vært friskt, men var dessverre opptatt. Er redd jeg må erklære meg for innbarket dol'er siden jeg føler for å beholde nicket. "damedame" er liksom meg nå... Nei, nå får jeg ta en tur ut i solen. Ha en flott dag alle sammen! JO!" høres ut som en sang av Øystein Sunde! hehe 0 Siter
damedame Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Skrevet 19. mars 2004 JO!" høres ut som en sang av Øystein Sunde! hehe hehe Erteguri Pass deg nå, ellers kommer jeg og ...tar deg! 0 Siter
Anki Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Fryda gir meg assossiasjoner til overlegenhet. Frøken Fryd ville vært friskt, men var dessverre opptatt. Er redd jeg må erklære meg for innbarket dol'er siden jeg føler for å beholde nicket. "damedame" er liksom meg nå... Nei, nå får jeg ta en tur ut i solen. Ha en flott dag alle sammen! Oi, du må jo beholde nicket da Syns nicket ditt er kuult jeg 0 Siter
Gjest Big Mac Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Kan du ikke bare være TusenFryd da? Da forsvinner kanskje litt av "skolefrøken"-assosiasjonen? 0 Siter
Gemini Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 JO!" høres ut som en sang av Øystein Sunde! hehe Frøken Bibelstripp? 0 Siter
Gjest hehehe Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Frøken Bibelstripp? Har du lest Det sanne? Om Mr. Bibelstripp? 0 Siter
Gemini Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Har du lest Det sanne? Om Mr. Bibelstripp? Nei, jeg husket bare at Øystein Sunde for en del år siden hadde en låt som heter Frøken Bibelstripp. Tror den var myntet på Carola. 0 Siter
Gjest strippestripp Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Nei, jeg husket bare at Øystein Sunde for en del år siden hadde en låt som heter Frøken Bibelstripp. Tror den var myntet på Carola. Den var (ifølge Sunde selv) myntet på disse gla'kristne gospel-bærtene som så så fromme ut i kirken, men som egentlig var en ulv i fåreklær.. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Kan du ikke bare være TusenFryd da? Da forsvinner kanskje litt av "skolefrøken"-assosiasjonen? Jammen, jeg er jo tusenfryd 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Tusenfryd på engelsk heter jo Daisy, men det er vel opptatt. Tusenfryd heter forresten Margarita på gresk og spansk, men det er kanskje ikke så aktuelt som nick? Gir i alle fall helt andre assosiasjoner. ;-) Jepp ;o) Derfor jeg tok det, ikke fordi det er det Dolly Duck heter på engelsk 0 Siter
Gjest Fuga Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Frøken Bibelstripp? nei -den om datterdatra som datt'a osv. 0 Siter
Prozak Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Det var bra. Synes damedame er helt fint :-) "....................." 0 Siter
Gjest Big Mac Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Jammen, jeg er jo tusenfryd http://stp.ling.uu.se/~starback/dcml/chars/daisy.html 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.