tiliti Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 http://pub.tv2.no/nettavisen/okonomi/privat/article202550.ece Som flere kanskje har fått med seg forsvant særfradraget for de på rehab og attføring i fjor. Er dette steg 2? 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Man kan lure om de som er gamle og uføre skal leve i det hele tatt. Isteden for en sakte død pga sult bør man heller skyte dem. 0 Siter
tiliti Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Skrevet 19. mars 2004 Man ser iallefall hvem som skal betale for skatteletten .. 0 Siter
dette er mitt nick Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Har ikke ord..Er det virkelig mulig? 0 Siter
Sør Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Man kan lure om de som er gamle og uføre skal leve i det hele tatt. Isteden for en sakte død pga sult bør man heller skyte dem. Du skriver: "Isteden for en sakte død pga sult bør man heller skyte dem." Neida - det er da altfor humant! Med vennlig hilsen 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Du skriver: "Isteden for en sakte død pga sult bør man heller skyte dem." Neida - det er da altfor humant! Med vennlig hilsen Vi dør nok uansett etter at det har blitt slik etter 1.1.04 at vi kommer bakerst i køen ved legebehandling. De som jobber kommer først så vi andre kommer nok aldri til. 0 Siter
tiliti Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Skrevet 19. mars 2004 Har ikke ord..Er det virkelig mulig? Dette er bare en bitte.bitte liten bit av det som har skjedd av rasering de siste 2-3 årene. Kampen mot fattigdom har blitt en livsløgn for regjeringen. 0 Siter
frosken Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Vi dør nok uansett etter at det har blitt slik etter 1.1.04 at vi kommer bakerst i køen ved legebehandling. De som jobber kommer først så vi andre kommer nok aldri til. Er det kommet nye retningslinjer som sier dette i klartekst? 0 Siter
Gjest moralsiten Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Vi dør nok uansett etter at det har blitt slik etter 1.1.04 at vi kommer bakerst i køen ved legebehandling. De som jobber kommer først så vi andre kommer nok aldri til. Noen må tross alt få hjula til å gå rundt og finansiere galskapen. Du får trøste deg med det der du sitter i kø. 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Er det kommet nye retningslinjer som sier dette i klartekst? Det sier venninnen min men jeg har ikke leita. 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Noen må tross alt få hjula til å gå rundt og finansiere galskapen. Du får trøste deg med det der du sitter i kø. Du kan få lov å sitte der i kø du så jobber jeg gjerne. 0 Siter
Gjest moralsiten Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Du kan få lov å sitte der i kø du så jobber jeg gjerne. Hvis du også er frisk nok til å jobbe, så foreslår jeg vi gjør det begge to. 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Hvis du også er frisk nok til å jobbe, så foreslår jeg vi gjør det begge to. Nei, du må overta helseplagene mine også. Så kan jeg jobbe full dag jeg. 0 Siter
Gjest moralsiten Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Nei, du må overta helseplagene mine også. Så kan jeg jobbe full dag jeg. Da er vi tilbake ved start, du må være syk og jeg må jobbe. Da er det vel også i din interesse at jeg bruker mindre tid på legens venterom enn deg. Eller hvem skal finansiere sykepengene dine? 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Da er vi tilbake ved start, du må være syk og jeg må jobbe. Da er det vel også i din interesse at jeg bruker mindre tid på legens venterom enn deg. Eller hvem skal finansiere sykepengene dine? Men jeg vil ikke komme bakerst i sykehuskøen likevel. Jeg synes at jeg har like stort krav til hjelp som andre selv om jeg ikke jobber. Jeg synes flere års ventetid er alt for lenge. Jeg har tross alt familie og ta vare på jeg også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.