Gjest Trinka Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Når jeg står i utforsker og ser på dok så står det en blå w for word-dok. osv. men hva betyr det når det står et hvit ark med windows-flagget foran dokumentet? Får ikke åpna dem, eller slettet. Rydder. 0 Siter
Minigullet Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Tro det er symbolet for filer som ikke har noe symbol, hvis du skjønner... 0 Siter
Heidi Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Prøv å klikke på filnavnet og bytt til det formatet du tror det har. Altså bytt "etternavnet" til f.eks. "doc". Prøv deretter å åpne dokumentet. Hilsen 0 Siter
Heidi Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Prøv å klikke på filnavnet og bytt til det formatet du tror det har. Altså bytt "etternavnet" til f.eks. "doc". Prøv deretter å åpne dokumentet. Hilsen .. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 .. Godt det ikke bare er meg. Innlegget mitt flytta seg fra en tråd til en annen sånn plutselig - og neida, jeg tuller ikke!! Noe rart med Dol idag tror jeg nesten... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.