Gå til innhold

Så er det bare å sette seg ned å vente på det store *BOOM*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

De blir sikkert invitert inn på te hos Sør - så blir de så snille så *erter* :)

Skrevet

De blir sikkert invitert inn på te hos Sør - så blir de så snille så *erter* :)

*S*

Gjest what the...
Skrevet

Plattformene i nordsjøen,stortinget eller kanskje Porsgrunn?;o)

Skrevet

Plattformene i nordsjøen,stortinget eller kanskje Porsgrunn?;o)

Sorry at jeg sier det, håper Bonden er der det smeller....

Porsgrunn? åffår?

Ånei, kjenner jo endel folk som jobber i nordsjøen da...

de får heller ta regjeringskvartalet!!!

Gjest what the...
Skrevet

Sorry at jeg sier det, håper Bonden er der det smeller....

Porsgrunn? åffår?

Ånei, kjenner jo endel folk som jobber i nordsjøen da...

de får heller ta regjeringskvartalet!!!

Porsgrunn har oljeraffineri.

Annonse

Skrevet

Porsgrunn har oljeraffineri.

Går HELE Porsgrunn da eller ?

*KABOOOM* liksom...

Bonden, ta Bonden!

Det er hans feil da... lille "I VIL VÆRE STATSMIINIISTER I" I Love Bush OSV

Gjest what the...
Skrevet

Går HELE Porsgrunn da eller ?

*KABOOOM* liksom...

Bonden, ta Bonden!

Det er hans feil da... lille "I VIL VÆRE STATSMIINIISTER I" I Love Bush OSV

Det er vel vanskelig å si,men mener at olje er det mest sårbare vi har.

At dem tar Bonden vil vel kanskje ikke svi for mange nok?;o)

Skrevet

Det er vel vanskelig å si,men mener at olje er det mest sårbare vi har.

At dem tar Bonden vil vel kanskje ikke svi for mange nok?;o)

Nei det hadde ikke svidd, for så mange da:( men de er der roten til ondet ligger....

Har liksom ALDRI hatt sansen for dette mennesket!

Skjønner ikke hvordan han kan kalle seg kristen, når alt han gjør er å lover og lyger, og slikker andre opp etter ryggen, forså å sette sitt eget folk i fare.... Da mener jeg ikke at han er noen god Statsminister, og burde være såpass hel opp i toppen at han vurdere å trekke seg i fra stillingen sin*** Dette er fritt fra en time i Statsvitenskap*** Foreleseren vår har ikke så mye til overs for Bonden han heller... HELDIGVIS!!!

Kansje de tar Kollen?

Gjest what the...
Skrevet

Nei det hadde ikke svidd, for så mange da:( men de er der roten til ondet ligger....

Har liksom ALDRI hatt sansen for dette mennesket!

Skjønner ikke hvordan han kan kalle seg kristen, når alt han gjør er å lover og lyger, og slikker andre opp etter ryggen, forså å sette sitt eget folk i fare.... Da mener jeg ikke at han er noen god Statsminister, og burde være såpass hel opp i toppen at han vurdere å trekke seg i fra stillingen sin*** Dette er fritt fra en time i Statsvitenskap*** Foreleseren vår har ikke så mye til overs for Bonden han heller... HELDIGVIS!!!

Kansje de tar Kollen?

Ja kollen kan de bare ta for meg,den har ikke jeg noe forhold til.:o)

Skrevet

Ja kollen kan de bare ta for meg,den har ikke jeg noe forhold til.:o)

ikke jeg heller:)

Skrevet

...eller for å si det på en annen måte: tenk seg om før du snakker. Tror du kanskje terroren oppsto pga. USA blotte eksistens? Og du tror kanskje terroren forsvinner dersom vi bare later som den ikke finnes?

Hva tror du disse terroristene er ute etter? Fred på jord? Frihet? Likeverd mellom kjønn, rase og religion? Fremgang og velstand for deg og meg i 2004?

Skrevet

...eller for å si det på en annen måte: tenk seg om før du snakker. Tror du kanskje terroren oppsto pga. USA blotte eksistens? Og du tror kanskje terroren forsvinner dersom vi bare later som den ikke finnes?

Hva tror du disse terroristene er ute etter? Fred på jord? Frihet? Likeverd mellom kjønn, rase og religion? Fremgang og velstand for deg og meg i 2004?

Nå var det ikke akkurat det jeg mente med innlegget da... jeg sa at det bare var å sette seg ned å vente... ikke sant!!!

Men dette har jeg ikke tid til!!!

3 SVÆRE oppgaver som venter.... en av dem er akkurat om dette!!!

Annonse

Skrevet

HUn sier hun tviler sterkt på at det IKKE vil sje - - - leste du litt sånn fort eller? :)

Skrevet

Ogdu ikke ta meg for å være en idiot!

"Tror du kanskje terroren oppsto pga. USA blotte eksistens? Og du tror kanskje terroren forsvinner dersom vi bare later som den ikke finnes?"

Nei det tror jeg ikke!

Når latet jeg som om at den ikke fantes?

"Hva tror du disse terroristene er ute etter?"

Disse terroristene er ute etter å få frem sine standpunkt og sin religion, da det står i Koranen at når tiden er inne skal alle underkaste seg Islam, de som ikke gjør det, må bøte med døden.

"Fred på jord?"

Man kan ikke gjøre annet enn å drømme.

"Frihet?"

Er vel ikke et ord som de kjenner, de vil at vi skal underkaste oss dem, da blir det ikke frihet...

"Likeverd mellom kjønn, rase og religion?"

For menn, altså muslimene... men ikke for resten... De vil ha makta så klart, det samme som Bush, de vil ha verdensherredømme

"Fremgang og velstand for deg og meg i 2004? "

Nei

Skrevet

HUn sier hun tviler sterkt på at det IKKE vil sje - - - leste du litt sånn fort eller? :)

Nei, jeg leste innlegget korrekt, og kommenterte etter det.

Skrevet

Nei, jeg leste innlegget korrekt, og kommenterte etter det.

sånn ser jeg ut nå _______________________> ?

Skrevet

Ogdu ikke ta meg for å være en idiot!

"Tror du kanskje terroren oppsto pga. USA blotte eksistens? Og du tror kanskje terroren forsvinner dersom vi bare later som den ikke finnes?"

Nei det tror jeg ikke!

Når latet jeg som om at den ikke fantes?

"Hva tror du disse terroristene er ute etter?"

Disse terroristene er ute etter å få frem sine standpunkt og sin religion, da det står i Koranen at når tiden er inne skal alle underkaste seg Islam, de som ikke gjør det, må bøte med døden.

"Fred på jord?"

Man kan ikke gjøre annet enn å drømme.

"Frihet?"

Er vel ikke et ord som de kjenner, de vil at vi skal underkaste oss dem, da blir det ikke frihet...

"Likeverd mellom kjønn, rase og religion?"

For menn, altså muslimene... men ikke for resten... De vil ha makta så klart, det samme som Bush, de vil ha verdensherredømme

"Fremgang og velstand for deg og meg i 2004? "

Nei

«-Ogdu ikke ta meg for å være en idiot!-»

Det gjør jeg da heller ikke, jeg setter pris på engasjement. Det jeg undrer meg over er hvor du retter bebreidelsene.

Det er terroristene som er skyld i terroren, ikke vi. Kan vi være enige om det?

Kan vi også være enige om at terrorister ikke kan bekjempes gjennom diplomatiske kanaler, all den tid en ikke har med folk å gjøre som opererer gjennom diplomati?

Skrevet

sånn ser jeg ut nå _______________________> ?

Pøh, tråden er altfor tynn

Skrevet

«-Ogdu ikke ta meg for å være en idiot!-»

Det gjør jeg da heller ikke, jeg setter pris på engasjement. Det jeg undrer meg over er hvor du retter bebreidelsene.

Det er terroristene som er skyld i terroren, ikke vi. Kan vi være enige om det?

Kan vi også være enige om at terrorister ikke kan bekjempes gjennom diplomatiske kanaler, all den tid en ikke har med folk å gjøre som opererer gjennom diplomati?

Enig jeg ja, men du er like krass i besvarelsene dine som Sør noenganger...

Terror er desverre umulig å stoppe, uansett hva vi gjør blir det ikke bedre... men jeg mener bonden ikke akkurat har satt vårt land i en bedre situasjon!!!

Og at USA brukte terrorangrepene på WTS til å opne for krig mot Irak...

BinLaden har han allerede glemt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...