Gjest Mammamor Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Fineste du vet? Jeg har fått ei skikkelig fin jente, men vi har ikke funnet et navn som vi liker begge to. Ikke noe sukkersøtt, hun er en liten tøffing. 0 Siter
soleil Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Eva, Anne eller Kristin. Ingen mellomnavn. 0 Siter
damedame Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 De fineste kombinasjonene vil jeg gjerne spare til jeg selv får barn. Beklager. Liker ellers Marita, Synne, Heidi, Mina, Kristina, Elvira, Maria, Cecilie, Zoë, Evelyn, Ellisiv, Fabiola, Hannah. 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Maiken var favorittnavnet vårt, men vi fikk 2 gutter Men det finnes mange fine navn: Mille, Gina, Malin (veldig vanlig), Sandra, Zelia 0 Siter
serendipity Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Vel, det vil jeg ikke røpe, sånn at noen rapper deg. Vil ikke at det skal bli "oppbrukt" he he...Men navn jeg syntes er fine; Signe, Johanna, Tonje og Synnva. Jeg er IKKE begeisteret for: Susanne, Isabell(a), Madeleine, Charlotte, Sandra, Celine .... 0 Siter
serendipity Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Vel, det vil jeg ikke røpe, sånn at noen rapper deg. Vil ikke at det skal bli "oppbrukt" he he...Men navn jeg syntes er fine; Signe, Johanna, Tonje og Synnva. Jeg er IKKE begeisteret for: Susanne, Isabell(a), Madeleine, Charlotte, Sandra, Celine .... Mente selvfølgelig rapper det, (ikke deg :-) 0 Siter
damedame Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 De fineste kombinasjonene vil jeg gjerne spare til jeg selv får barn. Beklager. Liker ellers Marita, Synne, Heidi, Mina, Kristina, Elvira, Maria, Cecilie, Zoë, Evelyn, Ellisiv, Fabiola, Hannah. Ellisif 0 Siter
Gjest Karinamor Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Her om dagen hørte jeg for første gang navnet Raija. Det synes jeg var veldig tøft! 0 Siter
Gjest alive&kicking Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Hvis du vil ha et tøft navn, synes jeg Nadja er litt røft. 0 Siter
Gjest kristins mamma Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Kristin og Emilie, Kristin er fint! Det heter datteren min - også en liten tøffing! :-) Emilie syns jeg er mer "søtt". :-) 0 Siter
Gjest Mariaimaria Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Ylva er tøfft jentenavn! Maria og Janne liker jeg også veldig godt! Liselotte er det styggeste jeg vet.... 0 Siter
Gjest f.eks Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Mali,et gammelt norskt staut navn.Et alternativ til Malin som er et myyye brukt svenskt navn.) 0 Siter
Gjest epletre Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Kristin er fint! Det heter datteren min - også en liten tøffing! :-) Emilie syns jeg er mer "søtt". :-) Jepp Kristin er fint:0) 0 Siter
Gjest Lise Lotte, neppe Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Ylva er tøfft jentenavn! Maria og Janne liker jeg også veldig godt! Liselotte er det styggeste jeg vet.... helt enig, Lise Lotte er ikke noe pent 0 Siter
Gjest momsi Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Sigrid Signe Inga Solveig Johanne Lena Hedvig Sannah\Sanna\ Sanne 0 Siter
Heidi Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Elin eller Eline synes jeg er fine jentenavn. Hilsen 0 Siter
Mistera Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 De fineste kombinasjonene vil jeg gjerne spare til jeg selv får barn. Beklager. Liker ellers Marita, Synne, Heidi, Mina, Kristina, Elvira, Maria, Cecilie, Zoë, Evelyn, Ellisiv, Fabiola, Hannah. Har selv måtte bite meg i tunga... da søsteren min ble gravid... satt vi og pratet om navn... dumme meg røpet navnet jeg kunne tenke meg om jeg fikk en jente engang... DET skulle jeg ikke ha gjort! For nå heter hun jeg er tante til det... men det gjør ikke noe... Har satt sammen to navn etter alle (tre) oldemorene våres, da to av dem er ganske like Og da blir hun den eneste i landet som heter det:) WEEE... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.